• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Katharina ~ Havok and Cyclops
    Ashmore ~ Banshee and Iceman
    Mutant ~ The young Charles and Pyro
    Clove ~ Wolverine and Mystique
    Brute ~ Azazel and Nightcrawler
    SHERL0CK ~ Magneto and Beast
    PYR0MANIA ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.





    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 18:54 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Lucas heeft me gezoend!!!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    OMG Neela! Ah! Ah! Awwwwwwwwwhhh!
    Ik zit hier met tranen in mijn ogen.
    That's so sweet


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    SUPER LEUK NEELA(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Katharina schreef:
    Lucas heeft me gezoend!!!!!

    Die vriend van je toch? -raakt telkens in de war-(cat)

    Thats so cute*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    PYR0MANIA schreef:
    (...)
    Die vriend van je toch? -raakt telkens in de war-(cat)



    Haar beste vriend.
    Hij is echt aardig en eh dat kan ik weten. Aangezien ik één keer met hem heb gepraat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    jah alleeen het enige probleem is dus he....

    okj ik ga jullie het stukje vertellen he!!

    Jason liep de hele tijd van achter te roken he (bij de wandeling)
    Zo ik was boos op hem aangezien ik hem help met stoppen zo ik grijp zijn pakketje sigarette af en maar der een bloem pakket van.
    zo hij werd dus zo (nep) boos en greep mijn tas af he en hield het zo boven de brug. (zo een brug die open gaat voor boten he) en ik zo als jij dat durft dan ga je der letterlijk aan !!! (btw.. catching fire zat in men tas.)
    wat gebeurt er dus er komt zo een auto aan he en die reed zo in dene plas water wat dus over ons heen kwam. Jason schrok daarvan en hield dus de rand vast met resultaat dat hij mene tas losliet en die viel dus het water in.
    ik schreeuwen en roepen terwijl ik naar benden rende om het water in te gaan om men leven te redden (ja hungergames is mene leven geworden maar ook zat mijn medicatie dere in!!) wat ik dus niet had gemerkt was dat Luke erbij meeging. God zijdank was men tas maar half bezopen (Van jason krijg ik btw een nieuwe catching fire aangezien die vaarwel heeft gezegd.) Maar toen kwam der dus ene boot aan he. en die toeterde zo wat lucas en mij weer liet schrikken en iedereen maar van boven schreeuwen dat we aan de kant moesten gaan he. zo luke trekt me zo naar de kant toe maar dan kwamen die golven dus ook nog he en hij zo beschermend over men heen zodat hij de volle laag kregg. (en het is me nog nooit opgevallen maar omg hij heeft six-pack) en voor ik het wist keek ik naar boven en staarde ik gewoon recht in zene pogen en toen voelde ik zene lippen op dene mijne. (wij daarna heel normaal verder terug lopen.) aangezien ik hem soort van had geslagen naar die kus. (ik weet nie wa me overkwam. ik was boos dat mene hunger games was vernield denk ik.) zo wij nieuwe kleding halen nadat ik een uur had opgewarmd bij de kachel. en sinds dien hadden we nog maar ong 13 woorden tegen elkaar gesproken

    en nu weet ik dus niet wat ik moet doen!!!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Clove schreef:
    (...)


    Haar beste vriend.
    Hij is echt aardig en eh dat kan ik weten. Aangezien ik één keer met hem heb gepraat.


    Ahwww, ik wou dat ik dat ook tegen kwam met mijn beste vriend. Maar dat kan niet, ik zie hem gewoon niet meer. En ik mis hem nu eigenlijk wel een beetje. Hij was echt men beste vriend die ik ooit had. Hij was altijd heel aardig voor me, en ik kon het goed met hem vinden, en maakte me altijd aan het lachen. -zucht-

    PYR0MANIA schreef:
    (...)

    Ahwww, ik wou dat ik dat ook tegen kwam met mijn beste vriend. Maar dat kan niet, ik zie hem gewoon niet meer. En ik mis hem nu eigenlijk wel een beetje. Hij was echt men beste vriend die ik ooit had. Hij was altijd heel aardig voor me, en ik kon het goed met hem vinden, en maakte me altijd aan het lachen. -zucht-


    zoek hem dan op !!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Katharina schreef:
    jah alleeen het enige probleem is dus he....

    okj ik ga jullie het stukje vertellen he!!

    Jason liep de hele tijd van achter te roken he (bij de wandeling)
    Zo ik was boos op hem aangezien ik hem help met stoppen zo ik grijp zijn pakketje sigarette af en maar der een bloem pakket van.
    zo hij werd dus zo (nep) boos en greep mijn tas af he en hield het zo boven de brug. (zo een brug die open gaat voor boten he) en ik zo als jij dat durft dan ga je der letterlijk aan !!! (btw.. catching fire zat in men tas.)
    wat gebeurt er dus er komt zo een auto aan he en die reed zo in dene plas water wat dus over ons heen kwam. Jason schrok daarvan en hield dus de rand vast met resultaat dat hij mene tas losliet en die viel dus het water in.
    ik schreeuwen en roepen terwijl ik naar benden rende om het water in te gaan om men leven te redden (ja hungergames is mene leven geworden maar ook zat mijn medicatie dere in!!) wat ik dus niet had gemerkt was dat Luke erbij meeging. God zijdank was men tas maar half bezopen (Van jason krijg ik btw een nieuwe catching fire aangezien die vaarwel heeft gezegd.) Maar toen kwam der dus ene boot aan he. en die toeterde zo wat lucas en mij weer liet schrikken en iedereen maar van boven schreeuwen dat we aan de kant moesten gaan he. zo luke trekt me zo naar de kant toe maar dan kwamen die golven dus ook nog he en hij zo beschermend over men heen zodat hij de volle laag kregg. (en het is me nog nooit opgevallen maar omg hij heeft six-pack) en voor ik het wist keek ik naar boven en staarde ik gewoon recht in zene pogen en toen voelde ik zene lippen op dene mijne. (wij daarna heel normaal verder terug lopen.) aangezien ik hem soort van had geslagen naar die kus. (ik weet nie wa me overkwam. ik was boos dat mene hunger games was vernield denk ik.) zo wij nieuwe kleding halen nadat ik een uur had opgewarmd bij de kachel. en sinds dien hadden we nog maar ong 13 woorden tegen elkaar gesproken

    en nu weet ik dus niet wat ik moet doen!!!!!



    Hou je van Lucas?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    -Kijkt naar haar beste vriend die op de langs haar op de bank zit- als James me zou kussen gaat ie eraan.(cat)
    But Neels that is so cute*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lina heb je die PB al verstuurd?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nah zo onze sukkel hangt half op m'n laptop


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik weet nie...

    Ik weet gewoon niets meer...

    het zijn allemaal raadsels...

    hij is in zene kamer want zene licht staat aanxD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Haha.
    Is de sukkel Leprechaun-freak of James?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.