• Die Spaans heeft en voor mij iets wil controleren?
    Ik moet morgen een presentatie over mijzelf houden in het Spaans en ik sta niet zo goed ervoor dus ik wil een hoog cijfer halen.
    Dus heb jij Spaans en ben je er goed in en ben je bereid om mijn tekst voor mijn presentatie te controleren? Dan ben ik je dankbaaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb Spaans gehad, maar ik herinner me er amper iets van, sorry D:
    VivaLaVida studeert Spaans, al denk ik niet dat ze vandaag nog online komt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tranquillo kan Spaans


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    In welk jaar zit je?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    In welk jaar zit je?

    2de jaar Spaans


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    (...)
    2de jaar Spaans

    Bedoel je dat je het studeert?
    Ik heb namelijk wel 3 jaar spaans gehad, toen een jaar niet en nu ben ik dat jaar aan het inhalen. Maar ik wil er wel naar kijken, maar weet dus niet zo goed of ik kan helpen...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Royaal schreef:
    Tranquillo kan Spaans


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb een tijdje Spaans geleerd, maar weet bijna niets meer nu (no_chears)


    i put the fun in funeral

    imlove schreef:
    (...)
    Bedoel je dat je het studeert?
    Ik heb namelijk wel 3 jaar spaans gehad, toen een jaar niet en nu ben ik dat jaar aan het inhalen. Maar ik wil er wel naar kijken, maar weet dus niet zo goed of ik kan helpen...

    Nee, alsjeblieft niet zeg
    Gewoon op de middelbare school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het sinds vandaag net laten vallen, wat een belachelijk vak als je 3 jaar achterstand hebt xd

    EMMAH schreef:
    Ik heb het sinds vandaag net laten vallen, wat een belachelijk vak als je 3 jaar achterstand hebt xd

    Ik wou er dit jaar mee stoppen en kiezen voor informatica
    Maar ik was ziek geweest en toen had ik het te laat ingeleverd en hebben ze mij ingedeeld bij Spaans, bleh


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb nu al zo'n zeven jaar Spaans, ik kan je wel helpen. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Aesthetic schreef:
    Ik heb nu al zo'n zeven jaar Spaans, ik kan je wel helpen. :3

    Dankje, ik heb de tekst naar je oppgestuurd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hoop dat iemand je kan helpen Sterre, maar ik kan geen woord Spaans.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Edhelia schreef:
    (...)
    Dankje, ik heb de tekst naar je oppgestuurd


    Ik heb je de verbeterde tekst gestuurd. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Da's de taal die ik nog wil leren...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."