• NOBODY LOVES YOU LIKE I LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:33 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    slam fm xd

    Whahahahahaaha xdd


    Some things are changing too much.

    als deze aflevering klaar is moet ik SE Duits leren -___-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chelseaa ben je er haha?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Hoofdstuk is af, nu nog activeren (:


    Some things are changing too much.

    Zoo, geactiveerd (:


    Some things are changing too much.

    OneThing schreef:
    Chelseaa ben je er haha?


    Nu wel xd


    i'm broken, do you hear me.

    dat meisje van @Holland_1D
    zegt dus dat ze met hem management heeft geregeld dat 1D volgend jaar naar Nederland en België komt (:
    Maar waarschijnlijk heb je daar ook weer van die wirstbandjes enzo voor nodig. En hun gaan ook nog een competitie doen om die bandjes enzo weg te geven.
    Gisteren avond tweette ze ook wat de jongens deden en zo. Volgens mij heeft ze gewoon contact met iemand van het management of iemand die heel dicht bij 1D staat. Mensen gingen vragen hoe ze dat wist. Maar dat mocht/wilde ze niet vertellen. En dat snap ik wel. Alleen toen gingen mensen hun mening geven dat ze dat raar vonden enzo, en sommige gingen hele haat dingen naar haar twitteren. En ik had zoiets van kom op, hoe maakt het uit dat zij het weet, zolang het maar waar is en ze het met ons wilt delen...
    En nu heb ik twee fan accounts haha. Holland_1D7.
    Kans dat ik sommige dingen eerder weet dan heel veel andere en dan wil ik dat best met jullie delen als jullie je mond maar houden haha (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HAAAI LIEVERDS <33


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    OneThing schreef:
    dat meisje van @Holland_1D
    zegt dus dat ze met hem management heeft geregeld dat 1D volgend jaar naar Nederland en België komt (:
    Maar waarschijnlijk heb je daar ook weer van die wirstbandjes enzo voor nodig. En hun gaan ook nog een competitie doen om die bandjes enzo weg te geven.
    Gisteren avond tweette ze ook wat de jongens deden en zo. Volgens mij heeft ze gewoon contact met iemand van het management of iemand die heel dicht bij 1D staat. Mensen gingen vragen hoe ze dat wist. Maar dat mocht/wilde ze niet vertellen. En dat snap ik wel. Alleen toen gingen mensen hun mening geven dat ze dat raar vonden enzo, en sommige gingen hele haat dingen naar haar twitteren. En ik had zoiets van kom op, hoe maakt het uit dat zij het weet, zolang het maar waar is en ze het met ons wilt delen...
    En nu heb ik twee fan accounts haha. Holland_1D7.
    Kans dat ik sommige dingen eerder weet dan heel veel andere en dan wil ik dat best met jullie delen als jullie je mond maar houden haha (:


    NAtuurlijk hou ik mijn mond :D
    en ik vind het ook juist heel leuk dat ze dat allemaal weet :D


    i'm broken, do you hear me.

    JOYCEEE <333


    @chelsea ja ik ook haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    En ik vind het leuk nu jij misschien ook snel aan wat informatie komt maar zit je dan ook bij dat holland_1D ?


    i'm broken, do you hear me.

    WOOT NIALLSNANDOS WENT SYKES :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Robin ik heb je ff gefollowed met Dutch1DSupport(:


    What's so bad about being different?

    Ik denk..
    dat ik ga stoppen met mijn verhaal..


    Some things are changing too much.

    Sykes schreef:
    WOOT NIALLSNANDOS WENT SYKES :'D

    JEEEEEEEEEEAAAH (:


    Some things are changing too much.