• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:16 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat gedicht is echt mooi.
    En die mensen die dat allemaal zeggen zijn zielig.
    Ze zeggen het via mail he als ik het goed begrijp , dus ze durven niet face to face.
    Veel sterkte en als je wilt praten mag je me Altijd een pb sturen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Stap naar de politie


    Has no one told you she's not breathing?

    Inderdaad, fuck haters. (cat)

    ik weet dat de mensen die stug blijven volhouden het niet waard zijn'.

    Hoe bedoel je 'het niet waard zijn', wat houden ze dan stug vol?

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:37 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Pumba schreef:
    Dat gedicht is echt mooi.
    En die mensen die dat allemaal zeggen zijn zielig.
    Ze zeggen het via mail he als ik het goed begrijp , dus ze durven niet face to face.
    Veel sterkte en als je wilt praten mag je me Altijd een pb sturen.


    comfort in c h a o s

    Verschrikkelijk dat er zulke mensen zijn op deze wereld. Heel, heel veel sterkte <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mensen die jou zo nodig haatmails moeten sturen, zijn zielig en daar moet je zeker en vast niet naar luisteren. Ik ken je niet zo goed, maar ik weet zeker dat je een prachtmeid bent en het wordt tijd dat je dat zelf onder ogen gaat zien!

    Veel sterkte!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Mensen kan je soms echt een high five. In the face. With a chair geven (cat)

    Sterkte C:


    Shoganai i ne~

    Waarover had je geschreven dan?


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Waarover had je geschreven dan?


    Het was mijn aanstaande boek, science-ficton/fantasy met een sterk realistische ondertoon.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pumba schreef:
    Dat gedicht is echt mooi.
    En die mensen die dat allemaal zeggen zijn zielig.
    Ze zeggen het via mail he als ik het goed begrijp , dus ze durven niet face to face.
    Veel sterkte en als je wilt praten mag je me Altijd een pb sturen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Basecca schreef:
    (...)

    Het was mijn aanstaande boek, science-ficton/fantasy met een sterk realistische ondertoon.

    Dat is écht vervelend, sorry voor mijn originele reactie maar ik kan me gewoon niet anders uitdrukken D:
    maar ik bedoelde eigenlijk in de schoolkrant :'D


    Let it come and let it be

    Oke, serieus? Die mensen zijn echt stom.
    Ik bedoel maar?Je moet ook al laag gevallen zijn om zo'n mails te sturen en te hacken. Ik kan géén respect vinden voor die mensen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:50 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:16 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nee, daardoor werd ik niet lastiggevallen. Er waren twee mailaccounts van mij die gehackt waren en waar mensen zich voordeden als mij. Ik schrijf de horoscoop en een column over een steeds wisselende leraar en zijn of haar "boeiende" leven. Er stonden geloof ik iets van 348 mensen in mijn lijst die ik niet kende en die dachten dat ik allerlei vreselijke dingen had meegemaakt, wat dus absoluut niet zo is.

    Maar lief, als je zo word gepest kun je dat moeilijk stoppen. Ik stel echt voor dat je naar een andere school gaat, als ik kijk anar je andere topics. Deze school gaat je blijkbaar geen mooie herinneringen meegeven, waardoor je ook slechter zult presteren en de gevolgen blijft navolgen. Ik ben bang dat je van het blijven daarniet veel gelukkiger zult worden. Het is oneerlijk dat doordat sommige mensen zó verschrikkelijk zijn jij uit de weg moet gaan, maar een echte oplossing is er niet.


    Let it come and let it be


    Poor you!


    Where there is a sea there are pirates...