• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Makarov
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Toph bezet door IrishMiracle 3x
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet IrishMiracle 3x
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet bezet door Inkheart
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Moiralee bezet door IrishMiracle 3x
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Axton Eriko bezet door Inkheart
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe
    Eliada Azra bezet door Maitresse
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe
    Lucine Rolance bezet door MissDreams
    Migaela bezet door Leave

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Yzina Nealia Samusena bezet door HurtedHeart
    Rollenlijst gemaakt door IrishMiracle ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 nov 2011 - 20:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    May
    Ik hoorde Aang roepen, maar nog steeds keek ik kwaad naar Zuko.
    'Hoe kun je!' riep ik, blind van de woede.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ~Zohia Nomenza~

    Onzeker keek ik Zuko aan. Ik wist al wat hij dach. Hij dacht aan May. Verdrietig draaide ik me om naar het raam. 'Ik weet het. Je hebt May', zei ik met een tril in m'n stem. Zuko streek met z'n hand meelevend over m'n arm, maar ik trok m'n arm weg. 'Je vindt haar leuker he? Is het niet?!', zei ik en m'n stem begon erger te trillen. Tranen liepen over m'n wangen en ik beende de gang uit. Ik hoorde Zuko achter me aangaan. Daardoor begonnen de tranen nog meer te vloeien en ik begon nu te rennen. Ik rende door het kasteel en m'n jurk wapperde achter me aan. Ik rende de trap af naar beneden de kelders in. Ik vloog de hoeken om en ik hoorde Zuko achter me aangaan en m'n naam schreeuwen. Ik knalde vollop tegen een muur aan en de omgeving werd zwart. Ik zag alleen nog de schif van Zuko...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Toph
    'Lalalala,' mompelde ik en ik maakte een stenen koepel, die ik later uit elkaar liet barsten in scherpe punten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Azula

    Na een lang gesprek in de herberg met Ty-Lee, besloot ik dat het tijd was om weer verder te gaan.
    Ik moest een manier vinden om niet op te vallen tussen alle dorpsbewoners en de beste manier om dat te doen, was door vrienden te maken.
    Aangezien ik wist dat ik onherkenbaar was, ging ik maar eens een kijkje nemen bij enkele mensen van het aarderijk.
    Ik liep richting de bossen, naar een plek waar een goede oefenruimte was voor hun soort.


    Eliada Azra

    Ik keek de jongen nog een tijdje na en besloot dan maar om verder te gaan.
    Toen ik eindelijk bij nummer 58 aankwam, klopte ik op de deur.
    Ik voelde enige zenuwen door mijn lijf gaan, deze vrouw zou me meer kunnen vertellen over mijn familie.
    Toen de deur eindelijk openging, keek ik in het gezicht van een stokoude vrouw.
    "Sorry dat ik stoor, maar men zei dat u me zou kunnen helpen om mijn familie terug te vinden" Zei ik terwijl ik beleefd boog. "Mijn naam is Eliada Azra en ik ben afkomstig van de zuidelijke waterstam."

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:18 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Waarom negeert iedereen een direct bevel van de Avatar? Fire Nation I guess]

    -|Avatar Aang|-
    'Lalala' hoorde Aang [beter gehoor ivm luchtsturen ofzo], en hij rende op het geluid af en zag een stenen koepel. 'Hallo?' vroeg Aang. Op dat moment barstte de koepel uitelkaar en Aang werd geraakt door de stenen, maar hij wist zich te herstellen en lande op het dak van het paleis. 'Ook hallo', zei Aang.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Zuko

    Verloren bleef ik staan. "Zohia..." Ik zag haar vallen, en knielde bij haar neer. Maar achter me stond may, en ze was woest. Ze had haar messen vast, en ze zag eruit alsof ze ze elk moment naar mij kon gooien. "May, alsjeblieft? Het spijt me!"


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Toph
    'Hé, daar is de ballerina weer, hé, lichtvoetje,' zei ik naar de stem van Aang toe. Ik liet een steen onder mijn voeten komen, en ik zette me af. Ik landde netjes op mijn voeten naast Aang.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    May
    'Je houdt vast meer van die meid, hé, Zuko,' zei ik kil, en ik had verdrietige ogen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -|Avatar Aang|-
    Azula is ontsnapt! We moeten haar te pakken krijgen!' riep Aang. Zonder op antwoord te wachten nam hij een aanloop en sprong in de lucht en vloog weg.

    [Ik ga voor vandaag, ik denk trouwens dat ik het zonder Kaiba ga doen, Aang is makkelijker, en ik kan me op een verhaal concentreren. Gebruik Aang als je hem nodig hebt, maar niet te veel svp]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Zuko

    "May..." Ik had haar nu voor de tweede keer in de steek gelaten. Kon ik dit zomaar doen. "Ik weet het niet. Echt niet. Ik snap het niet, ik snap mezelf niet!"


    [drama!]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Uhu! Maar ik ben buiten bewustzijn, dus ik kan niks doen :S]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    May
    'Echte vriendjes laten hun vriendinnen nooit twee keer in de steek, Zuko,' zei ik. Een traan verliet mijn ooghoek, maar ik had nog steeds een strak en dood gezicht.

    [Word anders wakker? XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [kom bij!]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Zuko

    "Je hebt gelijk." Ik sloeg mijn ogen neer, ik kon niet in de hare kijken. Ik verdien geen van jullie. "Zohia, alsjeblieft. Kom bij."


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Wilt er niemand Sokka spelen? xo]

    Azula

    Ik dwaalde wat rond totdat ik uiteindelijk iemand bekend zag.
    Het was Toph.
    Ik wist dat ze me al had horen aankomen, dus deed ik iets waar ik super goed in was.
    Ik speelde toneel...
    Enkele tranen rolde uit mijn ogen en kwamen neer op de grond.
    Een luide snik ontsnapte uit mijn keel terwijl ik me jammerend tegen een boom naar beneden liet glijden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.