• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542

Mede-eigenaar: pradaa

Belangrijke personages.
    Aang bezet door Makarov
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Toph bezet door IrishMiracle 3x
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet IrishMiracle 3x
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet bezet door Inkheart
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

Verzonnen.

Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Moiralee bezet door IrishMiracle 3x
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

Aarderijk.
    Axton Eriko bezet door Inkheart
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe
    Eliada Azra bezet door Maitresse
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe
    Lucine Rolance bezet door MissDreams
    Migaela bezet door Leave

Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Yzina Nealia Samusena bezet door HurtedHeart
    Rollenlijst gemaakt door IrishMiracle ©.

regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.

Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

[ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:14 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 17 nov 2011 - 20:47 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Layra Mayran:
    Ik haalde diep adem. Dit was de eerste keer dat ik hier weer was, sinds ik gevlucht was. Het was nu tijd om de nieuwe vuurheer mijn diensten aan te bieden

[is het niet een goed idee om meer mensen de originele karakters te laten spelen?]

A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

Axton
    NAdat ik mijn fruit op had loop ik weer naar buiten. Nu was mijn aardsturen aan de beurt. Ik loop naar mijn normale trainplek. Van een afstandje hoor ik dat er al iemand aan het trainen is. Rustig loop ik er toch heen, met mijn handen al in de aanslag voor een misschien onverwachten aanval. AL snel zag ik Toph trainen. 'Hey,' riep ik in haar richting. We konden het vroeger altijd goed met elkaar vinden, toen we nog heel klein waren.

Do it scared, but do it anyway.

Toph.
    'Bam, die zit!' riep ik grijnsend. Ik deed het een paar keer opnieuw, helaas te horen voor andere stammen. Ik draaide me om.
    'Hé!' riep ik. Ik herkende de stem uit duizenden.

[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 18:45 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[hmm kan.. dat iedereen verplicht 1 rol uit de serie moet doen ofso, maar ik weet nie zeker]

~Lucine Rolance~

Na een tijdje lopen bereikte ik de centrum van de stad. De stilte in de stad maakte me rustig. Er trok een lichte mist door de stad. Ik stuurde de mist opzij. Een jongen hurkend op de grond met een oude vrouw naast zich. Voorzichtig liet ik het water in een van de lege kannen vloeien. De vrouw keek op. 'Dank je', zei haar stem bijna krakend. Ik glimlachte en knikte. 'Graag gedaan', antwoordde mijn zoete stem.

[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 18:46 ]

[maar ik weet nie zekr of ik dat wel wil.. verplicht... doe het gwn ppl... je hebt een max. van 3 personages dus als je toch bezig bent neem dan iemand van de series..]

~Kumo Aoi Sora

Ik kijk op als Lucine, een meisje dat iets verder in het dorp woont het water in de kannen laat glijden. Ik werp haar een glimlach toe en concentreer me dan op de rivier. Ik richt me handen op het water en draai er rondjes mee. In de rivier komt een kleine draaikolk.

[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 18:50 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

[als dat verplicht wordt, dat iedereen 1 originele rol moet, mag ik dan Jet (of hoe je dat schrijft) zijn?]

Eliada Azra

Uitgeput strompelde ik het water uit en liet me plat om mijn rug vallen.
    Mijn ademhaling was onregelmatig, net als mijn hartslag.
    Traag sloot ik mijn ogen en bleef roerloos in het gras liggen ter ontspanning.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Jet?? Wie is dat??]

[Ik wil Azula dan wel hoor als je bestaande personages nodig hebt :) Als ze nog vrij is tenminste]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Jet is een oude vriend van katara, woont in een boomhuis met wat andere, en noemt zichzelf een vrijheidstrijder. en heeft coole wapens (kan niet sturen) en anders kun je altijd nog googlen]

-Ayushi-

Ik sprong op. Ik liep naar het hoge hek en sprong erop. Met gemak liep ik eroverheen en sprong aan de andere kant er weer af. Ik had toch niks te doen dus dan maar weer terug. Langzaam liep ik het bos weer in. Na een tijdje lopen hoorde ik stemmen. Ik ging achter een boom staan en luisterde naar hun.

Le distanze ci informano che siamo fragili

~Lucine Rolance~

Ik grinnik als ik de kleine draaikolk in het water zie verschijnen. 'Leg meer beweging in je pols. Dan wordt hij groter', zei ik en ik liet het zien. Een grote draaikolk verscheen naast de kleine toen ik me concentreerde op het water en mijn pols de beweging van de draaikolk bepalen. Vanzelf stopte ik de draaikolk en ik nam plaats naast Kumo..

[Oh hij!! Ja hoor.. Is er iemand die vrijwillig Zuko wil spelen?? dan heeft mijn andere personage ook wat te doen xD]

[ik wil miss wel katara zijn ? xd]

Le distanze ci informano che siamo fragili