• ...gaat de Nederlandse community sites slapen, en dan blijf ik hier met niets te doen. Eigenlijk wíl ik wel slapen; maar ik durf niet. Waarom niet? Ik had mijn oortjes van mijn MP3 speler in mijn laptop gedaan, en opeens speelt er zo'n stukje van een liedje dat ik vaak luister op mijn MP3, terwijl die gewoon ergens ernaast ligt, en niet eens aangesloten is op de laptop of oortjes. Ik had alleen Quizlet aan, en geen YouTube en dergelijke.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 1:57 ]


    There's power in the words you whisper.

    Weet je zeker dat je je het niet verbeeld hebt, of dat het niet ergens anders vandaan komt? Het is laat, dan willen je hersens nog wel eens met je kloten.
    Waarvoor ben je bang? Als het al iets bovennatuurlijk is, om het maar even zo te noemen, dan zal het je niets doen. Waarom zal het je iets doen? Je hoef je nergens druk over te maken. Gewoon alles uitzetten en lekker gaan slapen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zit op sunny samen met gaby


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik luister muziek en lees wat verhalen in m'n nest ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.