• because i love you girls <3

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 23:58 ]


    Some things are changing too much.

    HOE GA IK MORGEN TRAP LOPEN OP SCHOOL 0.0


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsSmile schreef:
    ahaa lol mennsen vinden het denk ik leuk om vandaag vet veel te kudoën.. ahaha ik stond BLIJKBAAR vannochtend in de top toen ik sliep xd met mijn nouis


    Ghehe! XD

    Je had wel echt timing, precies om 00.00 kreeg ik een mailtje dat je een hoofdstuk geschreven had.! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    NEEEEEEEEEEEEEEE IK HEB GISTREN MIJN 6000 post gemist en ik keek er zo naar uit ;o


    i'm broken, do you hear me.

    StarrySky schreef:
    (...)

    Ghehe! XD

    Je had wel echt timing, precies om 00.00 kreeg ik een mailtje dat je een hoofdstuk geschreven had.! ((:


    ahaha xd
    ik had het al eerder geactiveerd dacht ik xd


    What's so bad about being different?

    Chiam schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEE IK HEB GISTREN MIJN 6000 post gemist en ik keek er zo naar uit ;o
    ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.



    ahahahahaha<3


    What's so bad about being different?

    LIANNEE NOO HAHAHA


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK GA HIER EVEN FLIPPEN WAAAAAAAAAAAANT
    HET IS NOG PRECIES 54 DAGEN TOT JULLIE KOMEN WHIIIIII. DUS NOG 50 DAGEN TOT IK JARIG BEN (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Niallator schreef:
    IK GA HIER EVEN FLIPPEN WAAAAAAAAAAAANT
    HET IS NOG PRECIES 54 DAGEN TOT JULLIE KOMEN WHIIIIII. DUS NOG 50 DAGEN TOT IK JARIG BEN (:


    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA<333


    What's so bad about being different?

    Chiam schreef:
    NEEEEEEEEEEEEEEE IK HEB GISTREN MIJN 6000 post gemist en ik keek er zo naar uit ;o


    o.O

    terugtellen en edit. (A)


    every little thing is gonna be alright.

    Bij deze, een zeer originele post 6054.

    Lieve Schatten,
    ik ben blij dat ik jullie ken.
    Ik weet als ik in een putje zit, jullie er alles aan zullen doen om me op te vrolijken. Nooit dacht ik vrienden via internet zo goed te leren kennen maar het kan dus, en daar bne ik blij om. Jullie zijn stuk voor stuk schatjes en ik zou jullie niet meer wisselen. Serieus moest ik One Directino ontmoeten, zou ik ze zo hard bedanken. Ze hebben mijn leven serieus veranderd door hun muziek, humor.. maar ook door hen heb ik jullie leren kennen. Onthou gewoon dat ik van jullie hou en ik er altijd voor jullie zal zijn! <333


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    Bij deze, een zeer originele post 6054.

    Lieve Schatten,
    ik ben blij dat ik jullie ken.
    Ik weet als ik in een putje zit, jullie er alles aan zullen doen om me op te vrolijken. Nooit dacht ik vrienden via internet zo goed te leren kennen maar het kan dus, en daar bne ik blij om. Jullie zijn stuk voor stuk schatjes en ik zou jullie niet meer wisselen. Serieus moest ik One Directino ontmoeten, zou ik ze zo hard bedanken. Ze hebben mijn leven serieus veranderd door hun muziek, humor.. maar ook door hen heb ik jullie leren kennen. Onthou gewoon dat ik van jullie hou en ik er altijd voor jullie zal zijn! <333
    ik hou echt heel veel van je schat, ik zal er altijd voor je zijn wat er ook is <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAHA, serieus, ik tweet 1 x gewoon omdat ik zag staan we want 1d to france.
    WE WANT 1D BACK TO HOLLAND,
    en dat het geretweet ou wordne had ik wel verwacht. Maar ineens gaat iedereen dat nog tweette ook haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Chiam schreef:
    Bij deze, een zeer originele post 6054.

    Lieve Schatten,
    ik ben blij dat ik jullie ken.
    Ik weet als ik in een putje zit, jullie er alles aan zullen doen om me op te vrolijken. Nooit dacht ik vrienden via internet zo goed te leren kennen maar het kan dus, en daar bne ik blij om. Jullie zijn stuk voor stuk schatjes en ik zou jullie niet meer wisselen. Serieus moest ik One Directino ontmoeten, zou ik ze zo hard bedanken. Ze hebben mijn leven serieus veranderd door hun muziek, humor.. maar ook door hen heb ik jullie leren kennen. Onthou gewoon dat ik van jullie hou en ik er altijd voor jullie zal zijn! <333


    totally true(H)
    love you too hon<3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ALOHA, IK HEB ECHT VEEL TE VEEL PEPERNOTEN NU x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!