• YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE <3

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 21:25 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StarrySky schreef:
    nou kijk ea.
    ik moet oppassen op 3 kinderen. 1 is 5jaar (job) 1 is 2 jaar (evi) en 1 is 0(pim). Job en Evi lagen al in bed. en toen moest ik dus nog de fles geven aan Pim. en toen ik hem naar bed wilde brengen, mooest ik eerst nog de luier verschonen... en ja hoor, hij had gepoept.. XD en altijd als zijn luier verschoont wordt gaat hij altijd heel blij in het rond schoppen met zijn beentjes en toen schopte hij dus zijn poepluier (met keutel) van het tafeltje waarop ik hem verschoonde af. maar ik had de luier nog niet dichtgemaakt en toen lag de poepluier op de grond en de keutel ernaast... XD
    lekker, hahahah


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OMIJNGOD CRAIG <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    :9~
    Hazza:9~(H)


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Niallator schreef:
    OMIJNGOD CRAIG <3


    What's so bad about being different?

    KUT BEEN GODVERDOMME SGHSKJDFHSKDJFHSKDFSDFSDF


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StarrySky schreef:
    nou kijk ea.
    ik moet oppassen op 3 kinderen. 1 is 5jaar (job) 1 is 2 jaar (evi) en 1 is 0(pim). Job en Evi lagen al in bed. en toen moest ik dus nog de fles geven aan Pim. en toen ik hem naar bed wilde brengen, mooest ik eerst nog de luier verschonen... en ja hoor, hij had gepoept.. XD en altijd als zijn luier verschoont wordt gaat hij altijd heel blij in het rond schoppen met zijn beentjes en toen schopte hij dus zijn poepluier (met keutel) van het tafeltje waarop ik hem verschoonde af. maar ik had de luier nog niet dichtgemaakt en toen lag de poepluier op de grond en de keutel ernaast... XD

    Lekker slim x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sanne wat is er met je been??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    vampgirly schreef:
    :9~
    Hazza:9~(H)

    Ik vind ze allemaal leuk (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Sanne wat is er met je been??
    ik zou het echt niet weten, maar als ik op sta / ga zitten / de trap op of af loop doet mijn bovenbeen pijn, ik kan niet meer normaal een trap af lopen of normaal gaan zitten. ik denk dat er iets met een spier is ofzo.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 21:58 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ben egt een slechte vriendin... ik hb dalijk nog een verhaardag en ik had vorige week een verjaardag n ik heb voor beide nog geen cadeau.... o.O


    every little thing is gonna be alright.

    NOUUUUU THE RISK DFKGHSJKDGDS


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Niallator schreef:
    NOUUUUU THE RISK DFKGHSJKDGDS

    Wat is er met The risk, zij zijn er toch uitgegaan (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Niallator schreef:
    NOUUUUU THE RISK DFKGHSJKDGDS


    ugh I WANT THE RISK BACK


    What's so bad about being different?

    OMFG I LOVE THEM<3


    What's so bad about being different?

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Wat is er met The risk, zij zijn er toch uitgegaan (:
    jaa ze lieten dat stukje zien dat ze eruit waren ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.