• ik zoek stories!!!
    wat ik zoek:
    - hp
    - zelf bedachte fantasie verhalen
    met al heel veel hoofdstukken! _O_

    dankje (H)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Zoek je echt alleen maar die genres, of zou je gewone onbekende personen ook leuk vinden? In elk geval, bij HP weet ik er wel eentje, namelijk deze van Pusheen, het is ook wel met DS, maar dus ook HP en er zijn enorm veel hoofdstukken bij deze leuke story :3


    “Love is a contradiction.”

    Eastwick schreef:
    Zoek je echt alleen maar die genres, of zou je gewone onbekende personen ook leuk vinden? In elk geval, bij HP weet ik er wel eentje, namelijk deze van Pusheen, het is ook wel met DS, maar dus ook HP en er zijn enorm veel hoofdstukken bij deze leuke story :3

    het mag ook wel andere genres zijn hoor :3


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    OogieBoogie schreef:
    (...)
    het mag ook wel andere genres zijn hoor :3

    Ah, dan heb ik hier een onbekende personen voor je, het is romantiek en er zijn toch wel al een aantal chapters dus, dan heb je wat te lezen =D


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Als je echt lange verhalen zoekt, kun je The Potters (afgelopen, 215 hoofdstukken) eens proberen. Verder heb ik ook nog Teachers, Slytherins & other Criminals (afgelopen, 50 hoofdstukken, het vervolg is bezig) en The Eyes of a Snake [Slytherin] (lopend, 82 hoofdstukken) voor je. Ik heb nog wel meer HP fanfics geschreven, maar die zijn net begonnen of erg kort. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 16:47 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.