• Hoii. Ik wil graag een verhaal schrijven over Justin Bieber, maar ik heb geen zin om alleen te schrijven. Dus, als je zin hebt om samen een verhaal te schrijven zet dan maar hier neer. -Ik heb al een beetje een idee, maar dan kunnen we altijd overleggen-

    Leeftijd:
    Heb je al eens een story geschreven?:
    Hoogste abo's:
    Ooit als eens in de top gestaan?:
    Stukje van je schrijfstijl:


    Ik zet wel een stukje van mijn schrijfstijl neer, dan kun je bekijken of je het wel leuk vind om met mij te schrijven. (:

    "Mammie, Mammie!" Ik trok aan mijn moeders rok. "Verdomme Daveleigh!" Ze haalde haar hand uit. Een harde vlakke hand kwam tegen mijn hoofd aan. Ik voelde me wankelen een harde klap maakte mijn zicht wazig. Roerloos lag ik op de grond, bang dat ze me weer zou slaan. Ik zag mijn moeder een koffer oppaken en de kamer verliet. Ik stond op en rende naar het raam. Ik zag mijn moeder in de auto stappen. Ze lachte zwakjes naar me en zwaaide. Met een kleine glimlach zwaaide ik terug. Ze reed weg, nooit had ik gedacht dat dat de laatste keer was dat ik mijn moeder zag.(uit mijn oude story: Overboard)


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Leeftijd: 14.
    Heb je al eens een story geschreven?: Ja.
    Hoogste abo's: Ongeveer 236 abo's.
    Ooit als eens in de top gestaan?: Al een paar keer.
    Stukje van je schrijfstijl:

    Ik zuchtte en keek angstig om me heen. Ik zag niks, maar hoorde wel. De kamer was donker en het enige wat je zag was een miezerig straaltje licht van de maan. Ik keek er vies naar maar realiseerde me dat ik het wel dicht moest doen. Anders zou dat er bij komen in mijn nachtmerries en dat was het laatste wat ik wou. Ik sloeg de dekens van me af en strompelde naar het raam, waar het gordijn voor hing. Moeizaam trok ik het dicht en liep terug naar mijn bed. Het bed zag er verlaten uit. Ik wierp een blik op de rode fonkelende letters van mijn wekker. 02:32 Ik zuchtte en voelde tranen opkomen. Ik wist al dat ik niet in slaap zou komen en dat ik waarschijnlijk wéér moest wenen. Ik had toen al tranen in mijn ogen staan. Ik schudde mijn hoofd hard en voelde al een traan. Direct schoot een beeld van vroeger door mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:48 ]

    Leeftijd: 15
    Heb je al eens een story geschreven?: Ja vroeger.
    Hoogste abo's: 170
    Ooit als eens in de top gestaan?: Toen bijna iedere dag
    Stukje van je schrijfstijl: *klik*

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 20:49 ]


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.