• Ik leef in een wereld. Iedereen doet dat, logisch. Maar mijn wereld is anders, heel anders. In deze wereld komt alles uit je hart. Waarmee je pijn doet, waarmee je liefhebt en waarmee je denkt. Alles. Bij ons bestaan er geen hersenen. Alles komt recht uit ons hart. Het klinkt misschien raar, maar het is zo. Natuurlijk heeft ieder een eigen karakter. De een is dromerig, de ander is koud en gemeen. Zelfs dat komt uit je hart, het hoort bij je. Maar uit deze gevoelens worden ook je krachten opgebouwd. Mijn krachten zijn duister, maar niet kwaadaardig.

    Jullie gaan nu mijn grootste levensbeslissingen, liefdesverhalen en mysteries lezen. Van mij, Rosalina Pregton.


    Dit is het eerste hoofdstuk en proloog. Wil je deze story lezen? Klik

    Graag reacties. Ik wil graag weten wat jullie er van vinden, zodat het me motiveert om te schijven.


    Being happy is a choice ~

    Het klinkt als een prachtig verhaal, maar ik ben de laatste tijd niet zo'n fan van Fantasy. Sorry!
    Veel succes!


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Het klinkt als een prachtig verhaal, maar ik ben de laatste tijd niet zo'n fan van Fantasy. Sorry!
    Veel succes!


    Ach, het stukje van 'het klinkt als een prachtig verhaal' vond ik echt heel aardig (:


    Being happy is a choice ~

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Ach, het stukje van 'het klinkt als een prachtig verhaal' vond ik echt heel aardig (:

    Haha, zo klinkt het ook echt. Maar ik denk dat jij ook wel begrijpt dat een verhaal je moet liggen om er van te kunnen genieten. (:


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Haha, zo klinkt het ook echt. Maar ik denk dat jij ook wel begrijpt dat een verhaal je moet liggen om er van te kunnen genieten. (:


    Klopt, soms zie ik een verhaal, en denk ik; " Wow.." Maar dan is het bijv. een Justin Bieber verhaal, maar dat ligt mij echt niet. [strike]Sorry ald jij er wel van houdt[/strike]


    Being happy is a choice ~

    Yeah, eerste abo! Vandaag komt er trouwens weer een hoofdstukje (cat)


    Being happy is a choice ~