• Ik zit er aan te denken om een neuspiercing te nemen, al een hele tijd.
    Mijn ouders hebben hier niets over te zeggen eigenlijk, ze vinden: tis jouw lichaam, jou leven en doe ermee wat je wilt wij kunnen je niet tegenhouden.
    Dus prima allemaal, ik heb meer dan een half jaar geleden ook een helix piercing gezet zelf..
    Daar had ik geen problemen mee, niet ontstoken ofzo.
    Maar ik vind dus een neuspiercing zelf zetten wel wat enger...
    Laten doen = 50 euro.
    zelf doen = gratis.
    En laat ik zeggen, ik heb mijn geld wel nodig de laatste tijd dus het is te duur.
    Ik vind het zoo spannend om het zelf te doen, ook al heb ik al eens eerder zelf gepierced.
    Heeft iemand tips voor me?

    Ik heb mijn neuspiercing laten zetten voor maar 19 euro hoor (: Nooit problemen gehad.


    To infinity and beyond •

    Er zijn piercings/tattoos shops die voor minder geld het doen hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Inderdaad, liefst 50 euro armer en niets mis dan gratis en alles mis.
    Ik heb voor een tweede keer een wenkbrauwpiercing genomen, just wanted to say. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik en een vriendin besloten ook een neus piercing te zetten, ik heb het laten doen en zei heeft hem zelf geprikt, die van haar moest erui omdat het mis was gegaan, nu heeft ze een liteken aan de linker kant van haar neus,

    en ja het klopt het is duur, maar je hebt er wel lang van :3 , het isnamelijk heel kut om het zelf te doen en het mislukt dan, want dat zie je ook levenslang

    laten doen dus :3


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet

    Je moet het écht, écht laten doen. Met neuspiercings gaat het echt gemakkelijk fout als je die zelf pierct. Heb je het geld er nu nog niet voor? Dan wacht je nog even, en spaar je nog even. Kan je die tijd gelijk gebruiken om het echt nog eens goed te overdenken. Heb je het geld er voor, en weet je zeker dat je het wilt, dan ga je gewoon naar een piercer, en laat je hem zetten!


    Bad decisions make good stories.

    Voiceless schreef:
    Als je dat geld er niet voor over hebt, doe het dan gewoon niet. Zelf piercen is echt super dom.


    Let it come and let it be

    ga naar nymegen dukenburg en laat hem schieten 7,50 heb ik ook :)
    x


    None