• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    [dokter er staat iemand in de kamer te gillen. elena is niet lief]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bella
    Hij hing op voor ik nogiets kon zeggen dus belde ik hem nog ee nkeer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dokter
    "Ik ben zo terug." Ik ging naar de medicijnkamer, waar ik de juiste pijnstiller zocht. Al snel vond ik een die opgelost kon worden in water, hij kon waarschijnlijk nu niet slikken. Ik liep terug
    Leah
    "Jacob, gaat het een beetje?" vroeg ik, met een bezorgde uitdrukking op mijn gezicht.


    Ex astris, sciencia

    Elena
    Ik gris mijn jas een beetje boos, tegelijkertijd gekwetst van de kapstok, en loop naar buiten. Mijn ogen glijden af naar de lucht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jake
    Leah was bij me. Ik haalde mijn schouders op. "Het kan beter." Mijn stem was hees en piepend. Geweldig klonk ik ook nog eens als een piepende puppy.

    Embry
    Boos klikte ik Bella weg. Ik kwam er zo aan ik moest eerst even met Elena zijn,

    bella
    Eikel siste ik richting mijn mobiel. Snel typte ik een smsje. Neem gewoon op Embry ik wou alleen zeggen dat je snel moet komen want hij is nu wakker Snel zocht ik zijn naam op en drukte op verzenden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena
    Ik zuchtte. ‘‘Laten we naar Jake gaan.’’ Prevelde ik zonder hem aan te kijken, en duwde mijn nagels in mijn handpalmen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Ik las de sms. Ik sprinten naar Elena. "Hij is wakker kom mee! We gaan naar het ziekenhuis." Toen ze niet snel genoeg reageerde tilde ik haar op om haar bij de auto neer te zetten. "Kom mee snel!"

    Dokter
    Ik liep de kamer in en gaf de jongen zijn pijnstiller, die ik al had opgelost in een bekertje water.
    "Alsjeblieft."


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik ging zitten en keek naar de dokter. Toen keek ik naar Jake en voelde mijn ogen weer raar worden. Ik beet op mijn lip het liefst ezou ik hem omhelzen, met hem praten of gewoon zijn hand willen hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Dankbaar nam ik de pijnstillers aan. "Wat is er precies met me aan de hand?" Piepte ik. ik keek even naar Bella en glimlachte

    Dokter
    Er zat iets vast tussen je ruggenwervels, waardoor je niet kon bewegen. De effecten zullen weg gaan binnen een dag en dan zul je al snel naar huis mogen."


    Ex astris, sciencia

    Elena
    Ik doe mijn gordel om, en draai mijn hoofd weg. Ik zucht en strijk met mijn vingers wat langs de binnenkant van de deur. Ik voel me gekwetst. Iedere keer wanneer ik eindelijk met Embry ben, beld er iemand. Iedere keer worden we gestoord. En het doet me steeds meer pijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    Ik glimlachte moeilijk terug. Waarom zou ik lachen als er niks is om te lachen. Wat vielt er te lachen. Ik verpeste mezelf en iedereen. Mijn mooie toekomst die nu in een nachtmerrie veranderd is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Embry
    "Het spijt me van het telefoontje. Ik heb je echt heel erg gemist. Als alles weer goed gaat en jake weer thuis is gaan we samen wat leuks doen." "Oh en dan zal ik mijn telefoon thuis laten." Voeg ik daar aan toe,

    Jake
    Ik knik opgelucht. Dan slaat de paniek toe. Hoeveel weet deze dokter? Weet hij wat ik ben?