• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

Veel plezier!

---

LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.

Regels

HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

Ex astris, sciencia

Dokter
    "Ik kan deze operatief verwijderen, of zonder operatie. Dat zal jammer genoeg pijn doen voor de jongen." zei ik.

Leah
    "Geef de moed niet op!" zei ik vastberaden. "We kennen Jake toch goed genoeg."

Ex astris, sciencia

bella
    Ik horde de dokter maar half. Operatief en pijn. Nee ik deed hem al genoeg pijn. Keer op keer. Toen ik mens was toen ik vampier werd, toen ik een dochter op de wereld zette, en nu. ik was niet goed voor Jake

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Dokter
    Ik keek het meisje aan, ze was afwezig en gaf geen antwoord. "Wat zal het zijn?"

Ex astris, sciencia

bella
    Ik hoorde in de verte de dokter iets vragen. Ik haalde mijn schouders maar op. Mijn ogen stonden vast wazig ofzo. Hij zal wel denken van de verdriet. Ik dacht aan Renesmee. Als ik Jake moest verlaten dan zou ik dat doen. Maar mijn eigen dochter zouik toch nog wel te zien krijgen

Dokter
    Het meisje haalde haar schouders op. Het was mijn beslissing. Ik schudde mijn hoofd even kort en hield de jongen schuin en trok met al mijn macht. De korte pijn kon het minst schade toedoen. Een stukje stang van een motor haalde ik er uit. De jongen kreunde van de pijn.
    "Heeft hij zijn tetanusspuiten gehad?" vroeg ik.

Ex astris, sciencia

bella
    Toen ik Jake hoorde kreunen schrokik op. 'Jake Jake?'riep ik half gillend naar hem. Ik keek teleurgesteld toen hij zijn ogen nog steeds dicht had.

[net gegoogled wat het is](nerd)

[doei ben dansen morgen kom nk niet echt meer onlibne

[Wil de volgende keer iemand gewoon dit doen: [RPG] Twilight - RPG ? Danku.]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[Is het echt nodig om die rpg te herhalen? Ik bedoel, dat is best onnodig, toch? Maar ik zal aan de mods vragen om de titel te veranderen]

Ex astris, sciencia

[bah ik kan vandaag niet online komen. moet extra vroeg naar scouting voor mijn installatie en dan zit ik er tot 4uur met mijn crush(H) en dan moet ik snel eten en mijn stijldans les in halen met vriendin. vanavond wil ik een beetje tv kijken dusja ik ben pas rond 7 uur trug maar mis..](huil)

[Ben ik weer (':]

Feel the fire, but do not succumb to it.

[Ben even online.]

Embry
    Ik bleef zitten terwijl Leah me probeerde te troosten. Ik kon er niet tegen. Jake was mijn vriend! Ik mocht hem gewoon niet kwijt raken. Ik nam Bella niets kwalijk zij had hem niet aangereden.

Jake
    Er werd gepraat en opeens hoorde ik mijn naam. "Jake! Jake?" Bella? Was Bella er nog steeds? Waarom kon ik verdommen mijn ogen niet openen?

Elena
    Er was tijd verstreken, en die tijd had ze bij haar grootouders in Nieuw Zeeland doorgebracht. Nu ze thuis was, belde ze meteen naar Embry. Ze had hem zo verschrikkelijk gemist.

Feel the fire, but do not succumb to it.

[ikkom vanmiddag online]xD