Mijn moeder zegt gewoonlijk als ze thuis komt of van te voren, dit en dit is je avondeten want om half zes moet ik naar CS fietsen omd e bus te pakken voor ballet.
Komt ze 2 tellen geleden binnenlopen. Zeg ik: 'Ja, wat moest ik nou eten?' 'Tja, gewoonlijk bak je toch het liefst een ei.' GODVERDOMME, de afspraak was dat zij me vertelde wat ik at zodat ik niet het verkeerde ging eten, ik heb de hele teringtijd zitten wachten tot ze thuis kwam en nu moet ik nog eten tas inpakken en ik kom te laat.
Godverdomme, denk toch na!
Edit:Aan alle mensen die hier komen zeiken over dat ik het neit goed doe, fuck off.
Ik doe echt héél hard mijn best om mezelf omhoog te trekken, ik heb het absoluut niet makkelijk en wil zeker naar het volgende niveau. Dat gaat niet als ik te laat kom, lessen mis, of mijn best niet doe. Ik heb één kans per week en die wil ik niet verspillen daarom moet altijd alles perfect gaan op vrijag, ik voel me anders een onnozel blok aan het been. Iedereen heeft gevoelige plekjes, dit is die van mij en als ik in de stress schiet moet het er uit en kan ik niet helder denken. En jusit omdat ik zo harx mijn best doe, kan ik er neit tegen als iemand me ook maar een beetje in de weg staat.
Alsof jullie altijd zo verstandig zijn op je eigen irritatiepunten.
[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 20:36 ]
Let it come and let it be