• There's no life without them <3

    Love you all xx

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 16:36 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ALOHA <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LegoHouse schreef:
    (...)

    jazeker. heb je de tweets gezien?
    Niet allemaal... Maar het is niet zo


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Niallator schreef:
    Hester ik weet zeker dat het wel goed komt, en anders moet je gewoon uitleggen dat die tweet niet voor jullie was hihi.

    en viert iedereen bij jullie Sint-Maarten? en zijn wij de enige die dat niet doen, hahahaha.

    Nope, we vieren ook geen Sint Maarten in Edam, maar wel Lou-Lou :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cheeky schreef:
    (...)Niet allemaal... Maar het is niet zo


    Echt ik heb mijn week niet. Alles gaat al verkeerd deze week, heb constant ruzie met mijn ouders terwijl het steeds goed ging de laatste tijd, krijg echt te weinig slaap en dan heb je sanne er ook nog bij. Marianne die je glashard laat vallen/ negeert. En voel me gewoon down, waardoor ik bang ben dat ik weer eindig zoals vroeger.
    Oh en ik stop al met zeiken, ik ga me wel afreageren in schrijven. *sneakt stilletje dit topic weer uit*

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 17:43 ]


    Remember when...

    FABIENNE <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    weet iemand of Joella al voor de Nathan story heeft geschreven anders ga ik nu nog een deeltje schrijven :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wat zijn mijn begroetingen vrolijk vandaag x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Echt ik heb mijn week niet. Alles gaat al verkeerd deze week, heb constant ruzie met mijn ouders terwijl het steeds goed ging de laatste tijd, krijg echt te weinig slaap en dan heb je sanne er ook nog bij. Marianne die je glashard laat vallen/ negeert. En voel me gewoon down, waardoor ik bang ben dat ik weer eindig zoals vroeger.
    Oh en ik stop al met zeiken, ik ga me wel afreageren in schrijven. *sneakt stilletje dit topic weer uit*
    Het komt goed lieve Hester. Ik weet dat dat echt lullig klinkt, maar ja. Je gaat niet eindigen zoals vroeger, I believe in you. Ik ben er voor je, dat weet je hè.
    En hmmm dat over Marianne, ze trekt wel weer bij i think. Dat hoop ik tenminste..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    FABIENNEE <3333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Oké ik ga eten :3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    eetsmakelijk marrit <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Here i'm xd


    i'm broken, do you hear me.

    OKAAAY NEED YOUR HELP!
    dit zijn de eerste twee die ik gevonden heb. (gala dresses)
    en ik kan niet kiezen xd

    First one.
    Second one


    What's so bad about being different?

    WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL ON MY TV RIGHT NOW <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Eet smakelijk Marrit <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!