• There's no life without them <3

    Love you all xx

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 16:36 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BEN IK WEER<3


    What's so bad about being different?

    YO LIANNE <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik tweette zo; Ohja zo te zien was het echt gezellig, sowieso dat alles gezelliger is zonder mij.

    Omdat ik weer eens ruzie had met mijn ouders & ze daarna met mijn broertje en zusje naar mijn opa en oma gingen en ik mooi alle kut klusjes voor sint maarten kon doen, toen kwamen ze vet vrolijk terug enzo. dus tjah.
    En toen waren er mensen die het opgingen vatten tegen hun, omdat zei vanmiddag wat met zn allen hebben gedaan zonder mij.
    En ja ik voelde me er best kut om, maar die tweet was niet tegen hun. Al heb ik het gevoel dat ze me nu echt allemaal haten. ;/ En ik overdrijf vast weer. En dit is gewoon een zeik verhaal. mja. amen.


    Remember when...

    Yes. Er komen hier nooit veel kinderen aan de deur met Sint Maarten, dus hello chocola : D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    APPARENTLY , SIMON COWELL SOLD 1D TO AN AMERICAN RECORD LABEL AND THEY'LL BE STAYING IN AMERICA FOR 18 MONTHS.

    zou het waar zijn?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LegoHouse schreef:
    Ik tweette zo; Ohja zo te zien was het echt gezellig, sowieso dat alles gezelliger is zonder mij.

    Omdat ik weer eens ruzie had met mijn ouders & ze daarna met mijn broertje en zusje naar mijn opa en oma gingen en ik mooi alle kut klusjes voor sint maarten kon doen, toen kwamen ze vet vrolijk terug enzo. dus tjah.
    En toen waren er mensen die het opgingen vatten tegen hun, omdat zei vanmiddag wat met zn allen hebben gedaan zonder mij.
    En ja ik voelde me er best kut om, maar die tweet was niet tegen hun. Al heb ik het gevoel dat ze me nu echt allemaal haten. ;/ En ik overdrijf vast weer. En dit is gewoon een zeik verhaal. mja. amen.
    I swear, Gaya, machteld, Marthe, Emma enzo bleven steeds vragen waar je was. Ze haten je niet, weet ik zeker


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    (...)I swear, Gaya, machteld, Marthe, Emma enzo bleven steeds vragen waar je was. Ze haten je niet, weet ik zeker


    jazeker. heb je de tweets gezien?


    Remember when...

    Hester ik weet zeker dat het wel goed komt, en anders moet je gewoon uitleggen dat die tweet niet voor jullie was hihi.

    en viert iedereen bij jullie Sint-Maarten? en zijn wij de enige die dat niet doen, hahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OneThing schreef:
    APPARENTLY , SIMON COWELL SOLD 1D TO AN AMERICAN RECORD LABEL AND THEY'LL BE STAYING IN AMERICA FOR 18 MONTHS.

    zou het waar zijn?

    nog nergens iets van gehoord, ik hoop van wel want Amerika is weer een stap dichter naar worlddomination :Y)


    The soul needs autumn.

    Niallator schreef:
    Hester ik weet zeker dat het wel goed komt, en anders moet je gewoon uitleggen dat die tweet niet voor jullie was hihi.

    en viert iedereen bij jullie Sint-Maarten? en zijn wij de enige die dat niet doen, hahahaha.


    ik heb wel zo getweet dat het niet tegen hun was maar dan krijg je antwoorden als 'yeah sure'


    Remember when...

    OneThing schreef:
    APPARENTLY , SIMON COWELL SOLD 1D TO AN AMERICAN RECORD LABEL AND THEY'LL BE STAYING IN AMERICA FOR 18 MONTHS.

    zou het waar zijn?
    ik geloof het niet, haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En ja wij vieren Sint-Maarten ahah.


    Remember when...

    Het noorden viert Sint Maarten, het zuiden viert carnaval :Y) ja ja


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ik geloof het ook niet
    ze worden steeds bekender en dan krijg je steeds meer roddels.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    en voordat ze naar america gaan moeten ze eerst hier nog een tour doen vind ik ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.