• Het spel gaat als volgt:

    Ik vertel een mop. De eerste beoordeelt de mop en geeft de mop ook een getal tussen de 0 en de 10 (er mogen kommagetallen worden gebruikt, maar ga niet zo van die meterslange getallen geven zoals 0,963894864320) en vertelt zijn lievelingsmop. De volgende doet hetzelfde, zodat er een moppenketting ontstaat. Zodra het topic (bijna) vol is of er te veel onzin in staat (er bestaan zoveel mensen die onzin vertellen in topics), volgt er een nieuw topic.

    Mijn mop nu:

    Joe en Bill zijn op vakantie op een eiland en komen daar een man tegen die hen vraagt om elk 100 dezelfde vruchten mee te brengen. Joe en Bill gaan meteen op zoek. Na een uurtje komt Joe terug met 100 kleine druifjes. De onbekende man zegt hem dat hij ze alle 100 in zijn mond moet stoppen zonder doorslikken en als hij lacht, moet hij 10 kilo goud afgeven, als het hem lukt krijgt hij 10 kilo goud. Na de 99ste druif schiet hij in de lach en moet al het goud dat hij bij zich heeft afgeven aan de man. De man grijnst en vraagt waarom hij moest lachen, waarop Joe antwoord: 'Ik heb Bill zien afkomen met 100 kokosnoten in zijn vliegtuig!

    Haha, hij's wel droog. Een 7.

    Er zijn drie mannen; een Amerikaan, een Mexicaan, en een neger. Ze lopen door de woestijn, en komen zomaar ineens een geest tegen. Poef, genie. De geest zegt dat elke man een wens mag doen. De Mexicaan begint. 'Ik wil dat al mijn mensen in Amerika een goed leven hebben in hun eigen land'. Poef, alle Mexicanen terug naar Mexico. Dan komt de neger. 'Ik wil dat al mijn mensen terug gaan naar Afrika en daar gelukkig zijn'. Poef, alle negers terug in Afrika. De geest vraagt dan wat de Amerikaan wenst. 'Doe mij maar een cola', zegt hij.

    Oftewel, de Amerikaan is blij dat alle buitenlanders weg zijn. BAM, PUNCHLINE.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    7,5 wel toffe mop

    Jantje komt in de kerk. Hij vraagt aan de pastoor waar het toilet is.
    De priester antwoord: 'Eerste verdieping, eerste deur links!'
    Dus Jantje gaat naar de eerste verdieping.
    Hij komt daar aan maar kent het verschil van Links en Rechts niet dus hij gaat naar rechts! (Hij moest dus naar links)
    Hij ziet daar een gat. Zonder twijfels trekt hij zijn broek af en gaat op het gat zitten.
    Jantje weet helemaal niet dat het Altaar van de priester onder het gat is.
    De priester roept over heel de kerk:'God! Wat geeft u als geschenk voor het goede werken?!'
    Jantje laat dan een drol vallen die op de priester zijn hoofd valt.
    De priester weet niet waarvan het komt en zegt:'God? Heeft u nog iets te wensen?'
    Jantje roept: 'WC-PAPIER!'xD


    I wanna be a wizard!

    7.5
    Een man loopt door het dorp op zoek naar een wc. Hij ziet een kerk en gaat naar binnen. Hij loopt naar een hoekje en merkt niet dat de pastoor binnenkomt. Vraagt de pastoor: 'bent u geest of god' roept de man : 'ik ben Kees en moet naar de pot.'