• For everyone who believes in Drarry:

The story of all stories

Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'

List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    BookLover = Evelien
    LoveLost = Sharon
    Oppugno = Rosa
    Orchideous = Nicky
    Orphin = Glenn
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    RiverDance = Kristy
    Annwfyn = Lies
    Rizardo = Lizz
    Tragically = Karin

Every Saturday is Drarry-day!

'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

Soundtrack

[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 22:24 ]

Cockney schreef:
    Van m'n leven niet dat ik 'hun' op die manier ga gebruiken.
    Ik gebruik sowieso meer 'hen' dan 'hun'.

Ik vind 'hun' een raar woord.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Maar zeggen jullie dan niet, bijvoorbeeld 'hun huis?' als in, dat is het huis van die mensen?

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ja, het doet me denken aan hoen en dan denk ik kippen die zonder kop rondrennen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Orchideous schreef:
    Maar zeggen jullie dan niet, bijvoorbeeld 'hun huis?' als in, dat is het huis van die mensen?

Jawel, maar zulke zinnen zijn vrijwel de enige waarin ik het gebruik.
    Ik zeg eerder "dat is van hen"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ik gebruik 'hun' nu ook wel niet als persoonlijk voornaamwoord of hoe noemt het ook.

Cockney schreef:
    (...)
    Jawel, maar zulke zinnen zijn vrijwel de enige waarin ik het gebruik.
    Ik zeg eerder "dat is van hen"

le this ^

It's official.

Net mail gekregen van WBshop, dat de dvd te koop is.
    De Harry Potter-films zijn officieel gedaan :/

Het is gewoon de combinatie met het werkwoord dat in mijn ogen niet klopt
    hun hebben
    hun zeiden
    hun willen

Hell.to.the.frickin'.WRONG

Patronum schreef:
    It's official.

Net mail gekregen van WBshop, dat de dvd te koop is.
    De Harry Potter-films zijn officieel gedaan :/

Helleeu,

Bij het volgende Topic van The Magical World of Drarry, ik weet niet wie hem maakt, maar willen jullie mij dan eruit halen? Ik wil ermee stoppen, sowieso zijn Lies en ik ook gestopt met Being Watched, Lies had er geen inspiratie meer voor. En in het Topic weet ik niets meer te schrijven, en zeg ik af en toe nog eens hallo, en dan was het dan wel weer. Maar ik blijf wel nog op Quizlet, maar zal niet meer in het Topic te vinden zijn. Dit heeft met niemand te maken, alleen met mezelf.

I have to find my way back home.

Liefs,
    Kimberly.

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

Orchideous schreef:
    (...)

TIAM schreef:
    Helleeu,

Bij het volgende Topic van The Magical World of Drarry, ik weet niet wie hem maakt, maar willen jullie mij dan eruit halen? Ik wil ermee stoppen, sowieso zijn Lies en ik ook gestopt met Being Watched, Lies had er geen inspiratie meer voor. En in het Topic weet ik niets meer te schrijven, en zeg ik af en toe nog eens hallo, en dan was het dan wel weer. Maar ik blijf wel nog op Quizlet, maar zal niet meer in het Topic te vinden zijn. Dit heeft met niemand te maken, alleen met mezelf.

I have to find my way back home.

Liefs,
    Kimberly.

Mowkay then...

Patronum schreef:
    (...)

Mowkay then...

Stop crying, I'm not worth it!
    En ik ben jullie iets vergeten te zeggen.

Duizend maal bedankt, voor dat jullie er allemaal waren toen, met mijn moeder!(heart2)

Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

TIAM schreef:
    (...)

Stop crying, I'm not worth it!
    En ik ben jullie iets vergeten te zeggen.

Duizend maal bedankt, voor dat jullie er allemaal waren toen, met mijn moeder!(heart2)

Of course we were there for you :3