• For everyone who believes in Drarry:

The story of all stories

Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'

List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    BookLover = Evelien
    LoveLost = Sharon
    Oppugno = Rosa
    Orchideous = Nicky
    Orphin = Glenn
    Patronum = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    RiverDance = Kristy
    Annwfyn = Lies
    Rizardo = Lizz
    Tragically = Karin

Every Saturday is Drarry-day!

'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

Soundtrack

[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 22:24 ]

Met minder actief kan ik leven ^^

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Het is sowieso onmogelijk om totaal te stoppen met Quizlet omdat ik hier al meer dan drie jaar actief ben. (:

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Ik denk dat iedereen nu sowieso minder enthousiast is over Drarry dan pakweg een maand geleden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dat is waar.
    Zoals wel te merken hebben andere interesse gevonden in 1D-bromances, ik ga niet zeggen dat ik Larry niet interessant vind, en andere dan weer in iets compleet anders.
    Ach, screw it, I ship Dramione atm a little bit more.

1D zegt mij ook niks.
    And I've considered Dramione =), maar ik schrijf er niet over want Romione is just perfect ^^

En sorry voor het half Nederlands half Engels maar ik ben moe en ziek en ik heb geen zin om mijn gedachten om te zetten naar Nederlandse woorden en uitdrukkingen.

No problem, aangezien ik het zelf ook doe. :')
    Maar dat is meer omdat ik me niet kan uitdrukken in het Nederlands en het Engels er veel te diep ingeboord zit, at the moment.
          En, ik weet niet, ik heb Isolation gelezen en dat heeft me een beetje meer overtuigd dat ik Dramione leuker vind dan Romione, al vind ik Romione just fine voor de 'werkelijkheid'.

Nee ik kan me ook beter uitdrukken in het Engels & ik denk ook meestal in het Engels.
    Volgens mij ben ik zo hung up aan Romione omdat er zo lang naar toe gebouwd is.

Eigenlijk zijn Dramione en Drarry niet zo heel erg verschillend, het gaat beiden om het eigenlijk niet bij elkaar kunnen zijn en toch het risico nemen. Behalve dan dat Dramione conventioneler is omdat het wel 'gewoon' om meisje x jongen gaat. Kind of Romeo & Juliet als je er over nadenkt.

[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 21:24 ]

I have the same, met het in Engels denken en zo. :') Kind of annoying, als ik iets moet uitleggen aan iemand die slecht is in Engels.

En ja, eigenlijk is het gewoon het zelfde, buiten het jongen x meisje en jongen x jongen gedoe.

Waarschijnlijk zegt Drarry me gewoon meer omdat ik op zich wel van Yaoi houdt.

Volgens mij is dat ook het gene dat me daartoe aantrok. Ik moet toegeven, I do like Yaoi maar Dramione heeft iets dat ik niet kan plaatsen.
    Oh what ever, I ship both and I don't regret anything. :Y)

You go girl!
    Maar stiekem ga ik jou toch wel een beetje missen. (En ja dat is een beetje ironisch gezien je afstand neemt omdat je zoveel internetvrienden hebt die je bijna nooit ziet)

Mensen.
    Ik heb een besluit genomen, en of jullie er nu mee akkoord gaan of niet, ik doe het toch.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

@Elise: awh, ik ga je ook missen hoor, misschien dat ik je gastenboek wel eens bezoek ofzo. (bloos)
    @Evelien: tell me, tell me. *hops on chair*

IK GA JULLIE ALLEMAAL KERSTKAARTJES STUREN MET KERSTGROETJES
    EN DAN GAAN WE NIEUWJAARZINGEN/3KONINGENZINGEN/FREEHUGGEN IN DE DIERENTUIN 8D

[ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 21:44 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.