• Ik had echt zo'n rare droom vannacht. Het is jammer dat ik de helft niet meer weet...
    Maar in ieder geval, Harry Styles kwam erin voor terwijl ik niet eens naar hun muziek luister of naar hun videos kijk ofzo. :'D
    En ik weet niet wat zijn persoonlijkheid is, maar hij kwam over als een druk persoon, een beetje kinderachtig maar wel lief. Geen idee of dat klopt met de echte Harry. :')
    Er was een hele groep jongens (met harry erbij dus, en ik weet niet meer wie die anderen waren) en we waren eerst in mijn tuin. En toen dacht ik serieus; omg, hier moet ik een topic over maken op Quizlet.
    Even later waren we opeens in de gymzaal die bij mij in de buurt staat. Geen idee waarom.
    En daar moest ik opeens denken aan Vincent van gogh.. Lol?
    Toen was daar zo'n jongen die heel rustig zat te schrijven en ik vond het maar saai dat hij niet bij ons kwam. Dus ging ik naar hem toe en vroeg aan hem of hij mij soms haatte. En hij legde zijn werk neer en keek me toen met enorm blauwe ogen aan (nu ben ik nieuwsgierig wie deze persoon is, hij leek ook wit-achtig haar te hebben) en begon met praten maar toen kwam er een andere jongen aan (hij had rood haar, echt rood!) en die stoorde ons toen. En toen vroeg ik of we een groepsfoto mochten.. En net toen we dat wouden doen, werd ik wakker.. Damnit x'D
    En er waren nog wel wat meer dingetjes... Ik geloof dat justin bieber erin voor kwam maar die stuurde ik weg x3
    Vraag me niet waarom ik hier over droomde want ik heb geen flauw idee! :'D

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 8:20 ]

    Annwfyn schreef:
    De blonde jongen is Niall:Y)

    Ik had 'm net even gegoogled, en ja hij lijkt er wel een beetje op maar bij mij had die jongen een bril op en was zijn haar meer stijl. x3

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Mooizo! :Y)

    Haha yeaah! (bloos)

    VOORSPELLENDE DROMEN. _O_


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    VOORSPELLENDE DROMEN. _O_

    Lol, als dat zo is dan kan ik justin bieber persoonlijk vertellen hoe verschrikkelijk hij is! ;D

    Haha, lol!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Oppugno schreef:
    Haha awesome!

    Ik heb net trouwens ontdekt dat One Direction toch best wel leuk is:Y)

    Ik heb naar ze zitten luisteren... Maar ik houd het toch maar bij m'n eigen bands. :3
    Ze zijn niet slecht, dat geef ik toe.

    Ik droom veel vreemder, but I'll shut up. Too weird to handle :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik droom veel vreemder, but I'll shut up. Too weird to handle :(

    Haha dat van mij kan ook nog wel veel en veel erger maar die dingen ga ik hier niet neerzetten. :'D

    Brute schreef:
    (...)
    Haha dat van mij kan ook nog wel veel en veel erger maar die dingen ga ik hier niet neerzetten. :'D


    Dromen over seks met je lelijke wiskundeleraar? Dat is echt het ergste wat ik tot nu toe heb gedroomd en ik werd wakker en was bang dat hij naast me lag O.o >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geniale droom (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dromen over seks met je lelijke wiskundeleraar? Dat is echt het ergste wat ik tot nu toe heb gedroomd en ik werd wakker en was bang dat hij naast me lag O.o >_<

    Hahaha omg dat is geniaal x'D
    Oké eigenlijk is het creepy, maar toch :'3

    weheartit schreef:
    AHHAHAHAHAHA. Awesome.

    Brute schreef:
    (...)
    Hahaha omg dat is geniaal x'D
    Oké eigenlijk is het creepy, maar toch :'3


    Hij maakte geluiden.. O.o


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Brute schreef:
    (...)
    Hij wou meedoen want wij hadden het gezellig maar ik stuurde hem weg!
    Dus ik had 'm geownd! (wbw)


    Nog steeds. Je droomde over justin bieber D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Basecca schreef:
    (...)

    Hij maakte geluiden.. O.o

    Ehh, eeww. o.o