• Welkom bij Madge's schrijfwedstrijd!


    Krullebol schreef op 11 sep 2011 - 17:52:

    Toestemming!

    Hallo Dudley, je mag beginnen met je schrijfwedstrijd!
    Hiervoor krijg je 1 week de tijd.
    Groetjes,


    Eindelijk, ik mag beginnen met mijn schrijfwedstrijd.

    De bedoeling
    Het is de bedoeling dat jullie elke twee weken een verhaal schrijven, aan de hand van de opdracht die ik jullie geef. Ik wil minimaal 15 deelnemers en maximaal 25 deelnemers.

    Hoe zit het met uitstel?
    Natuurlijk ben ik geen slecht persoon, en zal ik jullie heus wel uitstel geven als de deadline niet gehaald kan worden. Hiervoor wil ik wel een geldige reden hebben, zoals overlijden, (ernstige) ziektes en de drukte van school, maar ik wil geen slappe smoesjes hebben. Vraag op tijd uitstel aan, anders lig je uit de wedstrijd. De uitstel kan via een privé bericht worden aangevraagd.

    De duur van de rondes
    Er zijn vijf rondes, en elke ronde duurt twee weken, dus er is genoeg tijd om te schrijven. Na deze twee weken zullen mijn jury-leden en ik alles nakijken en professioneel beoordelen.

    De beoordeling
    Misschien hebben jullie het wel gemerkt, maar ik let ontzettend goed op spellings- en taalfouten! Hiervoor moet je je teksten dus goed nakijken zodat er geen onnodige fouten in zitten.
    Let hier dus goed op! Er staat trouwens een verbod op het insturen van je verhaal naar een beta-reader. Als je het wel doet, merk ik dat meteen!
    Interpunctie, spelling en originaliteit zijn dus ontzettend belangrijk.

    De prijzen!
    De winnaar krijgt:
    - Vijftien credits.
    - De eer, natuurlijk.
    - En een maand lang reclame op mijn profiel.

    De tweede plaats krijgt:
    - Tien credits.
    - Twee weken lang reclame op mijn profiel.

    De derde plaats krijgt:
    - Vijf credits.
    - Eén week lang reclame op mijn profiel.

    Jury
    - Madge

    Deelnemers
    - Hel
    - RoseCullen
    - DarkWitch
    - Rhea
    - Annwfyn
    - Yoda
    - Joyable

    Onze winnares van deze wedstrijd is: Yoda!
    Van harte gefeliciteerd!
    De tweede plaats gaat naar Hel, ook van harte!
    En de derde plaats gaat naar Joyable, van harte gefeliciteerd!

    De credits komen zo snel mogelijk naar jullie toe, maar jullie moeten nog wel zeggen met welk verhaal jullie reclame op mijn profiel willen hebben.


    Hier is de story waar alle inzendingen, opdrachten en uitslagen komen te staan. Neem hier een abonnement op!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 2:10 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké, prima!
    Nu de rest nog. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik mag van mezelf geen uitstel vragen omdat ik het al 2 keer gevraagd heb, dus ben er nu mee bezig!
    xx


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Ik ben bezig met schrijven. Ik denk dat hij voor 23:00 wel af is :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Fijn. :Y)
    Succes nog met schrijven! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dankjewel :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    zuuuuuuuuuuuuucht......

    Hel schreef:
    zuuuuuuuuuuuuucht......

    DOMINIQUE!
    Ik dacht al, is ze soms ontvoerd door aliens? (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    (...)
    DOMINIQUE!
    Ik dacht al, is ze soms ontvoerd door aliens? (no_chears)


    Wilde ik wel (no_chears)
    Ik ben gisteren naar Immortals geweest en meeeeeeeeen, ik wil die hele film gewoon herschrijven zo KUT was ie -_-'

    Laatste opdracht!


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Het gaat lukken vanavond(H)


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    Hel schreef:
    (...)

    Wilde ik wel (no_chears)
    Ik ben gisteren naar Immortals geweest en meeeeeeeeen, ik wil die hele film gewoon herschrijven zo KUT was ie -_-'

    Echt? Ik wou er heen met een vriendin, dus ik kan het maar beter niet doen! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    (...)
    Echt? Ik wou er heen met een vriendin, dus ik kan het maar beter niet doen! :'D


    Nou... Hij heeft niets weg van 300 (ook al moet het dezelfde soort films zijn, af en toe wat shots die op elkaar lijken, maar niet dat overdreven gedoe waarom je juist naar de film wil gaan) en de mythes die kloppen ook niet. De titanen die zijn opgesloten zijn bijvoorbeeld alleen maar mannen en een stuk of 30 ipv 12, zulk soort dingen... Ik irriteerde me er mateloos aan juist omdat ik zo geïnteresseerd ben in de Griekse mythen... Ook hebben ze een klein gedeelte van Theseus uitgekozen en de rest gewoon verkracht om het maar zo te zeggen xD

    bah, ik heb uitstel nodig >.<

    Hoeveel?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Hoeveel?


    tot maandag?:$
    Maandag ben ik vrij, gister van 7 tot 5 gewerkt, toen naar de bios, om half 2 in slaap gevallen, vandaag van 7 tot kwart voor 6 gewerkt en door die stomme film heb ik wel een idee om te schrijven, maar ook weer niet zeg maar >.<