• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Prodigal - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tranquillo - Elena - WAG van David Villa.
    Moonstruck - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Brunito- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Royaal - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:08 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gehoord dat iets speciaal voor BE is gedaan. Want het was al vreemd dat hij eerder in NL uitkomt dan in Engeland.

    Die datum hebben wij gisteren per tip gekrgen, we moesten 5 tips verzamelen. en dat was dan speciaal voor België, dat het album hier vroeger kwam. De One Direction Facebook deed dat.


    Tears are words the heart can't say.

    Oeh smeksie mn moeder wil de haarverf/spoeling voor me betalen, dus ik ga even naar de winkeltjes voor kleuren kijken. Als ik wat kan vinden, doeidoei <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Envenena schreef:
    (...)
    Die datum hebben wij gisteren per tip gekrgen, we moesten 5 tips verzamelen. en dat was dan speciaal voor België, dat het album hier vroeger kwam. De One Direction Facebook deed dat.


    Misschien kwam hij eerst later dan de 18de uit en is dat nu vervroegd?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Brunito schreef:
    Oeh smeksie mn moeder wil de haarverf/spoeling voor me betalen, dus ik ga even naar de winkeltjes voor kleuren kijken. Als ik wat kan vinden, doeidoei <3


    Ciao <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Thanks for participating in this search!
    The 5 keywords you were all looking for today were UP – ALL – NIGHT – BELGIUM – 18/11!

    One Direction’s debut album ‘Up All Night’ will be available in all Belgian stores as from November 18th!

    And there’s even more good news!
    Keep coming back to One Direction ‘s website cause next week we’ll give away 2 tickets for One Direction’s concert in January in London!!!, including transfer by Eurostar and a hotel room for 2 persons.

    Good luck!
    Team One Direction


    Staat op 1D site.


    Tears are words the heart can't say.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Misschien kwam hij eerst later dan de 18de uit en is dat nu vervroegd?

    geen idee maar ze lieten ons echt geloven dat het speciaal voor België alleen was. Iets voor België alleeen doen, het was te wonderbaarlijk voor woorden. Dan moeten ze ook niet van die stomme spelletjes opzetten dat ze het dan maar gewoon meedelen in het vervolg.


    Tears are words the heart can't say.

    Doeidoei esther! :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Envenena schreef:
    (...)

    Staat op 1D site.


    Ik denk dat het niet speciaal voor BE was maar dat jullie een speciale actie kregen dat hij op dezelfde tijd werd uitgebracht als in NL.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Brunito schreef:
    Oeh smeksie mn moeder wil de haarverf/spoeling voor me betalen, dus ik ga even naar de winkeltjes voor kleuren kijken. Als ik wat kan vinden, doeidoei <3

    Bye <3


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    (...)
    geen idee maar ze lieten ons echt geloven dat het speciaal voor België alleen was. Iets voor België alleeen doen, het was te wonderbaarlijk voor woorden. Dan moeten ze ook niet van die stomme spelletjes opzetten dat ze het dan maar gewoon meedelen in het vervolg.


    Uit dat briefding haal ik niet echt uit dat het Speciaal voor BE is dat het daar eerder uitkomt, to be honest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar met dat spelletje enal er rond en zo die mededelingen lieten ze het wel zo blijken. dusja.

    Ik ga verder leren. Bye <3


    Tears are words the heart can't say.

    Waarom staat Another World niet op de cd? Nu moet ik nog op een of andere manier aan die single zien te komen -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Envenena schreef:
    Maar met dat spelletje enal er rond en zo die mededelingen lieten ze het wel zo blijken. dusja.

    Ik ga verder leren. Bye <3


    Hmm, vreemd. Ik word sowieso een beetje gek van al die spelletjes, daar voel ik me toch een beetje te oud voor nu ook met die Cyberpunk.

    Succes meid <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    doeidoei Nikki! Succes! (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wooeeehoe, ik heb eindelijk een nieuwe laptop ;D! Dus ik ben weer meer aanwezig.

    HOI.


    Everything is worse without music.