• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Prodigal - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Tranquillo - Elena - WAG van David Villa.
    Moonstruck - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Brunito- Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Royaal - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:08 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik kan niet slapen als het licht is ): Want de zon schijnt onder mijn gordijnen door en me ouders willen me niet andere gordijnen geven. Bitches.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als ik moe ben kan ik slapen als het licht is *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik kan dat dus absoluut niet. Net als slapen in bewegende voertuigen, dat kan ik alleen als ik echt kapot ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik dacht, laat ik hier nog eens komen kijken(cat)


    The soul needs autumn.

    Moonstruck schreef:
    Ik kan dat dus absoluut niet. Net als slapen in bewegende voertuigen, dat kan ik alleen als ik echt kapot ben.

    Heb ik ook, na pinkpop was ik helemaal kapot. Dat was echt een uitzondering dat ik in de auto heb geslapen, maar ik heb ook maar een uur geslapen daarna lukte het niet meer.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    + HOI


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hey Lindsey!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    Heb ik ook, na pinkpop was ik helemaal kapot. Dat was echt een uitzondering dat ik in de auto heb geslapen, maar ik heb ook maar een uur geslapen daarna lukte het niet meer.


    Dat suckt, vooral in het vliegtuig en toen ik s'nachts ging vliegen. Je kon me opvegen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heey Lindsey & Esther (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gister was echt een nachtmerrie. Ik wilde de trein van 15.19 naar huis en ik had de trein van 17.19 pas door een wisselstoring. Toen zei die vent van de NS dat ik via Rotterdam naar huis moest. Dus van Eindhoven naar Rotterdam, naar Utrecht en dan naar Nijmegen CS en dan nog naar Duk komen -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Dat suckt, vooral in het vliegtuig en toen ik s'nachts ging vliegen. Je kon me opvegen.

    Klopt, netzoals met Parijs, ik was moe maar ik kon echt niet slapen gewoon. Ik kan dat niet in de bus of auto, hooguit halfuurtje :')
    Alleen op de boot kan ik slapen, maar naar Noorwegen enzo met de boot moet je éen nachtje slapen op de boot en dat is best awesome

    Ik heb alleen nog nooit gevlogen o_o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Moonstruck schreef:
    Gister was echt een nachtmerrie. Ik wilde de trein van 15.19 naar huis en ik had de trein van 17.19 pas door een wisselstoring. Toen zei die vent van de NS dat ik via Rotterdam naar huis moest. Dus van Eindhoven naar Rotterdam, naar Utrecht en dan naar Nijmegen CS en dan nog naar Duk komen -,-'

    defuck, dat is echt.. om?

    Was pas trouwens ook! Toen moest ik om in Utrecht te komen via Hilversum ofzo, like, okaay?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    Klopt, netzoals met Parijs, ik was moe maar ik kon echt niet slapen gewoon. Ik kan dat niet in de bus of auto, hooguit halfuurtje :')
    Alleen op de boot kan ik slapen, maar naar Noorwegen enzo met de boot moet je éen nachtje slapen op de boot en dat is best awesome

    Ik heb alleen nog nooit gevlogen o_o


    Ik ook niet van Berlijn naar Nijmegen. Nachtje maar niet geslapen. Boten zijn niets voor mij, ik word misselijk als ik alleen al 100 meter uit de kust ben haha.

    Ik haat vliegen...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Brunito schreef:
    (...)
    defuck, dat is echt.. om?

    Was pas trouwens ook! Toen moest ik om in Utrecht te komen via Hilversum ofzo, like, okaay?


    Nogal dan zou ik ruim 3 uur onderweg zijn terwijl het normaal maar 1 uurtje is -,-'

    Stomme NS ook altijd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    (...)

    Ik ook niet van Berlijn naar Nijmegen. Nachtje maar niet geslapen. Boten zijn niets voor mij, ik word misselijk als ik alleen al 100 meter uit de kust ben haha.

    Ik haat vliegen...

    Haha! Ik kan ook niet zo heel goed tegen boten hoor, vooral niet van die veerpondjes. En zeker niet als het enorm golft zoals toen naar Engeland, toen duurde het 3 uur langer dan normaal gewoon o_o

    Maar zo'n hele grote boot, dat merk je nauwelijks (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind