• Haha. De tv staat aan terwijl aan de computer zit, het was reclame en ik was op internet aan het zoeken naar shirts waar songteksten op gedrukt staan. Kom ik op een site hoor ik op de reclame het liedje 'I want to break free' en staat erop de begin pagina op die site een foto van een schirft met de tekst van dat liedje erop.

    Wat voor toevallige dingen heb jij wel ooit eens meegemaakt?


    <3

    Haha, ik heb het ooit wel is meegemaakt denk ik, maar ik herinner me het niet.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat ik vandaag een tattoo aan het uittekenen was, en dat er zo'n man binnenkomt die zijn design begint uit te leggen, wat 'ie graag wil dus, blijkt dat ik dat aan het tekenen was. Dat was echt vet droog. Het grappige is dat onze tekentafel niet zichtbaar is als je binnenkomt zegmaar. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Beckett schreef:
    Haha, ik heb het ooit wel is meegemaakt denk ik, maar ik herinner me het niet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hahaha x'D
    En nee, voor zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit zoiets gehad ;p


    Inspiration can hit you any time

    Vorige week bij gym moesten we zo'n kut estafette opdracht doen. Ik zei nog zo "Let op, ik ga zometeen op mijn gezicht". En weet je wat ik toen deed? Ik ging vol op mijn gezicht. ><


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat ik een liedje aan het zingen was en toen deed mijn zus of mijn moeder weetniet meer, ze deed de radio aan en toen was dat liedje ook voor en ik ging precies gelijk met de tekst o.O


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OHMYWEASLEY schreef:
    Dat ik een liedje aan het zingen was en toen deed mijn zus of mijn moeder weetniet meer, ze deed de radio aan en toen was dat liedje ook voor en ik ging precies gelijk met de tekst o.O


    haha, weird.


    <3

    Nightlock schreef:
    Vorige week bij gym moesten we zo'n kut estafette opdracht doen. Ik zei nog zo "Let op, ik ga zometeen op mijn gezicht". En weet je wat ik toen deed? Ik ging vol op mijn gezicht. ><


    hahaa, xd


    <3

    Haha yep, ik zat met de laptop beneden en mijn broertje keek Harry Potter, en precies het moment dat ik mijn naam in Galleon veranderde zeiden Fred en George: "10 Galleons." *O*


    Alis volat propriis.

    Dat heb ik zóoo vaak.
    Ook als ik gewoon een woord lees, hoor ik hem tegelijkertijd als iemand het zegt. En dat is echt toeval ofzo o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Beckett schreef:
    Haha, ik heb het ooit wel is meegemaakt denk ik, maar ik herinner me het niet.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'