• Brr.. ik has gisteren mijn VA(teken)werkboek niet bij me omdat er helemaal niets in stond omdat ik de les voor de vakantie, en de les na de vakantie er niet was. Daarbij had ze ook nog een week een vergadering. Nouja, ik dus best wel mijn best gedaan om alles in orde te krijgen. Moest ik dus vandaag mijn werkboek laten zien. Ik geef haar zo mijn werkboek. Begint ze dat mijn organisatie echt ontzettend slecht is omdat ik mijn research niet gedaan had. Ik wist niet eens dat ik dat moest doen.. ik dus zo zeggen dat ik dat niet wist en dat ik al 3 lessen gemist heb. Wil ze me echt absolúut niet geloven dat ik er 3 gemist heb. Begint ze echt helemaal op me te schreeuwen. Nouja, ik vond het dus echt belachelijk dat mijn organisatie cijfer omlaag zou gaan terwijl ik echt hard gewerkt had om alles op orde te krijgen. Dus ik ging mezelf ook wel verdedigen, en zei gewoon dat ik echt mijn best had gedaan om het op orde te krijgen. Vindt ze me echt ontzettend brutaal en stuurt ze me het lokaal uit. Al schreeuwend.

    Brr... iemand ook last van zulke leraren?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Leraren zijn gewoon lastig. Daar zijn het leraren voor.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Leraren zijn gewoon lastig. Daar zijn het leraren voor.(no_chears)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nightlock schreef:
    Leraren zijn gewoon lastig. Daar zijn het leraren voor.(no_chears)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo'n lerares heb ik ook. Zij heeft altijd gelijk, no matter what. Ach, des te meer reden voor mij om er eens even lekker tegenin te gaan.


    To infinity and beyond •

    Mja, een hele enge voor scheikunde. Die schreeuwt niet maar doet nog veel enger.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wou vandaag naar buiten gaan, trekt die leerkracht opeens aan m'n arm. Ze moest weten wie er het bord moest afvegen -.-


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik word stom/tut/klutskop/kletswijf genoemd door mijn mentor. Zij is echt zo'n kutwijf. D:


    Me so good.

    Lastige time-out medewerkers.
    Telt dat ook? :Y)

    Zoals gisteren, ik kwam te laat door redenen waar ik zelf niks aan kon doen, dus ik ging daar een briefje halen.
    Ik uitleggen, dat mijn scooter niet meer wou starten, mijn fietsbanden lek waren, de fiets van een vriendin van mama in de gang stond, maar dat die ook lekke banden had, en dat de buurvrouw niet open deed, en dat ik daarom eerst naar mijn oma moest lopen, om haar fiets te lenen.
    Kijk ze me heel sloom aan zegt ze 'ja dat word dan melden om kwart voor 8 morgen ¬¬'

    Maar mama vond dat ik dat niet hoefde, omdat ik er niks aan kon doen, en ik pas om half 12 een proefwerk had, en dus geen zin had in de hele ochtend op school te wachten ;/

    ikhouvanmijnmama <3


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Nightlock schreef:
    Leraren zijn gewoon lastig. Daar zijn het leraren voor.(no_chears)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.