er zijn al geruchten van dat Gustav een tattoo heeft of gaat zetten. En ik vond namelijk 2 foto's van hem met een tattoo, ik weet het niet zeker maar het kan gephotoshoot zijn.
ps: Foto in mijn fotoboek
In de Joepie van deze week stond erin:
Openhartiger is TH-er Tom over zijn nieuwste tattoo: grote vleugels en een zwaard op zijn schouderbladen. Deze grote tattoo is de tweede lichaamsversiering van Tom. Eerder liet hij zijn rechteronderarm a tatoeëren.
Raar...ik wist niet dat Tom een tattoo had. Hij zei ooit eens in een interview dat hij bang was voor naalden en dat hij daarom geen tattoo gaat zetten.
ps: ik heb geen foto's van zijn 'tattoo' (als hij er een heeft, dan ga ik het wel in mijn fotoboek zetten ofzow)
-
8 mei 2008 - 18:0220 mei 2008 - 20:46
en die omschrijving van tom zijn tatto lijkt tog wel eel hard op de tattoo van gustav ze
Take The Past, Burn It And Let It Go
20 mei 2008 - 20:47Ze schreven tom ipv gustav
gustav heeft tattoo op rechteronderarm en op zijn rug die nieuwe waarvan ze zeiden dat het van tom was20 mei 2008 - 20:49Gustav heeft tog 2 grote vleugels op zijn schouderbladen met een zwaart en eentje op zijn onderarm
Tom is bang voor naalden en wil daarom geen Tattoo [ ergens gelezen weet niet meer waar]21 mei 2008 - 16:40Ja het is waar.
Die van gustav op zijn arm heb ik op 4 maart zelf kunnen zien.
en in de bravo stonden laast foto's van de vleugels op zijn rug....
dat van tom was een fout. tenzij ik iets heb gemist .
x20 juli 2008 - 16:39Dat van die onderarm en die vleugels op zn schouderbladen is van Gustav en NIET van Tom.
Tom heeft nog geen tattoo's.20 juli 2008 - 16:51die vn tom... zogenaamd
die heeft gustav de namen waren vkeerd.. waar tom staat moet gussiej zijn20 juli 2008 - 16:5620 juli 2008 - 17:12ja k had fotos in d bravo gezien, maar die tattoo's heeft gustav en niet tom
20 juli 2008 - 17:26gustav heeft een tatoo op zn arm en rug ^^ op zn arm soort van zonnestralen en op zn rug vleugels kan je ook in TH TV zien ^^
Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
21 juli 2008 - 19:04gustav heeft er 2 één op zen rug en één op zen rechteronderarm
21 juli 2008 - 19:1321 juli 2008 - 19:14Ja Gustav heeft 2 tattoos heb ik gezien in nijmegen
Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3