er zijn al geruchten van dat Gustav een tattoo heeft of gaat zetten. En ik vond namelijk 2 foto's van hem met een tattoo, ik weet het niet zeker maar het kan gephotoshoot zijn.
ps: Foto in mijn fotoboek
In de Joepie van deze week stond erin:
Openhartiger is TH-er Tom over zijn nieuwste tattoo: grote vleugels en een zwaard op zijn schouderbladen. Deze grote tattoo is de tweede lichaamsversiering van Tom. Eerder liet hij zijn rechteronderarm a tatoeëren.
Raar...ik wist niet dat Tom een tattoo had. Hij zei ooit eens in een interview dat hij bang was voor naalden en dat hij daarom geen tattoo gaat zetten.
ps: ik heb geen foto's van zijn 'tattoo' (als hij er een heeft, dan ga ik het wel in mijn fotoboek zetten ofzow)
-
8 mei 2008 - 18:0217 mei 2008 - 20:29
Woehoeeee Gustii with a tattoo!
alleen als Tom d'r egt een heeft,zal die wel über zynLalalalalalalala.
17 mei 2008 - 23:58ik denk dat ze bij dat interview Gustav ipv Tom bedoelenXD want hij heeft wel vleugels op zijn schouderbladen, en een armtattoo
I am an idiot, I move.
18 mei 2008 - 1:26Te moooiii die tatoes
She cries. No one can hear her She's all alone <'3
18 mei 2008 - 5:12Voor zover ik weet heeft Tom geen tattoo's en heeft Gustav er ondertussen 2 (vleugels op zn rug, sterren motief op zn arm).
Ach de Joepie, die lopen hopeloos achter en geven vaak foute informatie. Doe wat research dombo's die bij Joepie werken, dammit!18 mei 2008 - 19:44Tom heeft geen tattoe hij heeft in een interviuw gezecht dat hij het niet mooi vond en dat hij er geen zou nemen.
18 mei 2008 - 20:24euhmm Gustav heeft twee tattoo's juaa:P
Die op zijn arm is te zien op de poster (die groenige) van de Hit van een paar weken geleden,... dat was een live-poster:P
en hij heeft vleugels op zijn rug, want ik heb het gezien op plaatjes en dan zelfs van twee verschillende kanten en van andere sites dus:PXx~They say this will be forever~xX
19 mei 2008 - 13:51tom heeft nog geen tattoo gustav wel 2 zelfs heeft al een paar keer in de popcorn en de bravo gestaan
~Sometimes the right path is not the easiest one~
19 mei 2008 - 17:24tom en een tatto zie je het voor je hij een tattooo halloo gaat er en belletje rinkelen.
Love sheds light one the darkest of times
19 mei 2008 - 17:4319 mei 2008 - 17:5020 mei 2008 - 14:17das inderdaat fout
tom heeft gezecht dat hij NOOIT een tatoo zou late zette!Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart
20 mei 2008 - 15:10Gustav heeft die en die Tom is gwn gustav x'P
Niets met Tommie, die durft dat niet idd x'PLike a phoenix rising from the ashes
20 mei 2008 - 15:16Tom is echt een watje, die rent keihard weg voor naalden. Dus een tattoo zie ik niet gebeuren, die piercing schijnt al een drama te zijn geweest.
20 mei 2008 - 17:14Tom heeft tog geen tattoo? Dat vind ie tog vreselijk en ik dacht dat ie vleugels met zwaard bij hustav waren.. Trouwens een tattoo bij tom
lijkt me niet mooi
One of the Duo Of Evilness
20 mei 2008 - 20:45