• I love you girls.
    thanyou for being there, when I need you <3

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:19 ]


    Some things are changing too much.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    ugh. Sanne. Ik ga het zo kut vinden, want dan zit ik met jullie allemaal in de bus & dan stappen we wss bij dezelfde halte uit. En dan moet ik naar huis fietsen en die arrogante face van haar zien als jullie allemaal met haar mee gaan.
    Ik zie het zo voor me dat ze nog een kutopmerking gaat maken en dat ze dan als we bij haar zijn; allemaal dingen over je gaatr lullen en ik wil haar verrot slaan. bam


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Ik ga zondag alleen het optreden van 1D kijken, lol want ik had beloofd dat als Frankie eruit zou gaan ik zou gaan stoppen met x Factor kijken, maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet omdat ik wil weten hoe het verder gaat, maarja beloofd is beloofd he xd


    Ik zou het vorig jaar niet meer kijken nadat Aiden er uit ging. Maar ik misde Matt & 1D :Y)


    Remember when...

    Cheeky schreef:
    (...)Ik zie het zo voor me dat ze nog een kutopmerking gaat maken en dat ze dan als we bij haar zijn; allemaal dingen over je gaatr lullen en ik wil haar verrot slaan. bam


    Ik weet het eigenlijks wel zeker. Dat wijf heeft niks beters over mij te zeggen. En eigenlijks wil ik haar keihard slaan, maar dan heb ik half Grootegast weer achter mij aan en daar heb ik geen zin in.

    EDIT; JA IK SCHRIJF WEER EIGENLIJKS IPV EIGENLIJK. IK VERBETER ME ZELF WOOT.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:15 ]


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik zou het vorig jaar niet meer kijken nadat Aiden er uit ging. Maar ik misde Matt & 1D :Y)

    Vorig jaar keek ik het niet D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik heb jullie allen toegevoegd :Y)


    Remember when...

    Wat hou ik ervan om oude foto's van ze terug te kijken ^^


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    Wat hou ik ervan om oude foto's van ze terug te kijken ^^


    +1


    What's so bad about being different?

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik weet het eigenlijks wel zeker. Dat wijf heeft niks beters over mij te zeggen. En eigenlijks wil ik haar keihard slaan, maar dan heb ik half Grootegast weer achter mij aan en daar heb ik geen zin in.

    EDIT; JA IK SCHRIJF WEER EIGENLIJKS IPV EIGENLIJK. IK VERBETER ME ZELF WOOT.
    IK VIND HET ZO KUT DAT ZE DIE TAAK GRIEKS HEEFT GEDAAN. NU ZITTEN WE NOG EEN JAAR MET DER OPGESCHEEPT HFBSIUJNCSUJ.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    op me engels repitie vandaag moest je een zin maken or whatever, maar het onderwerp was Harry. Dus Michelle schreef op Dude I Love Harry. hahaha.
    vast wel goed. :')


    We don't have the power but we never say never.

    Chiam schreef:
    Wat hou ik ervan om oude foto's van ze terug te kijken ^^


    Ik niet, ik haat het.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:19 ]


    Remember when...

    Okay, ik ga Family Guy kijken en geschiedenis nog even leren :B
    TOT MORGEN I THINK <333333
    loveyouall lieve schatten C:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Oee ik zit nu met een big smile op mijn gezicht door mijn epiloog ;D


    What's so bad about being different?

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    +1

    +2


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    BYEE MARRIT (:
    EN ALVAST NIGHTY NIGHT SCHAT <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    hooooooooooooi!
    man,eindelijk klaar met hw heheh en ik heb mijn hele zarry in 3 dagen vertaald :Y)


    The soul needs autumn.