• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Ja ik dus ook, daarom moet ze de les uit xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ciao, tot morgen, slaap lekker!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Weltruste]

    Amber
    Ik knikte en liep gewoon ergens het gebouw in. Ik ken het hier ook niet echt. En daarbij moesten we maar net geluk hebben dat we haar tegen kwamen. Wie weet liepen we haar wel de hele tijd mis. Maar laten we daar maar niet op hopen.


    I hate that I can't stay mad at you.

    [Sleeptight! {:

    Harry
    De gangen leken eindeloos. En daarbij liep Amber vast maar op goed geluk een beetje rond. Hoe moest ik haar in deze school in godsnaam gaan zoeken. Het was vast teveel gevraagd dat ze even toevallig langsliep.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:14 ]


    And in that moment, we were infinite.

    [ Slaap lekker! ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik keek af en toe een beetje rond. 'Hoe ziet ze er eigenlijk uit?' Vroeg ik aan Harry. Ik had geen idee naar wie ik eigenlijk aan het zoeken was.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Ik ga ook zo slapen, slaap lekker iedereen.

    Harry
    Ik kon me wel voor mijn kop slaan. "Logische vraag", grinnikte ik. "Ze heeft lang bruin haar dat tot op haar rug golft. Ze is slank en heeft lichtbruine ogen..."


    And in that moment, we were infinite.

    [& jij ook slaaplekker c=


    And in that moment, we were infinite.

    [ Slaap lekker, Lykos ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amber
    Ik knikte. 'Oke.' Zei ik en we liepen weer door. Het was een hele tijd stil en ik moest gewoon iets vragen. 'Dus is ze je vriendinnetje of wat?' Vroeg ik wat onzeker. Misschien lag het wel heel gevoelig of zo.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Harry
    Met alle geweld probeerde ik de opkomende blos te negeren. "Nee... Het ligt nogal ingewikkeld", probeerde ik haar uit te leggen. "Ik weet niet eens of ze me wel wil zien."


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    Ik knikte. 'Hopelijk wel. Wat is er dan gebeurt?' Vroeg ik uit nieuwsgierigheid. 'Als je het niet wilt vertellen hoeft dat niet hoor.' Zei ik er nog wel snel achteraan.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    'Laten we naar buiten gaan,' zeg ik.
    We lopen samen op onze tenen naar de Oostmuur en klimmen erop. Ik kijk naar de lucht, het is nog donker en de lessen stoppen pas over 5 uur ofzo.


    [Gaat uit pure verveling een leerkracht maken]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Harry
    Ik twijfelde. Maar wat kon het voor kwaad, toch? Ik begon te vertellen. "Ik ken Hannah al van toen we klein zijn, oppervlakkig, het was niet dat we vrienden waren. Haar ouders achten een redelijk hoge status binnen de kringen en toen Hannah gemerkt werd... Laten we zeggen dat haar vader doorsloeg en ik heb haar, zeg maar, gered." Ik zweeg even na mijn verhaal voor ik weer verder vertelde. "Sindsdien ben ik gefascineerd door vampiers en een beetje door haar..." Ik hoopte dat ik nu niet overkwam als één of andere stalker.


    And in that moment, we were infinite.