• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Harry
    Ik merk dat het gesprek een beetje verzwakt, dus stel ik de vraag die ik eigenlijk al van het begin wilde stellen. "Ik hoop dat ik niet met de deur in huis val, maar weet je toevallig waar ik The House of Night kan vinden?" Nu maar hopen dat dit meisje geen ik-haat-die-fucking-vampierstype is.


    And in that moment, we were infinite.

    Junipa
    Bij het horen van haar antwoord lees ik de tekst nog snel even door en knik dan. Ze heeft nog gelijk ook. De les kan nog maar vijf minuten duren, weet ik, en dus draai ik het velletje papier weer om en ga verder aan de tekening van het boek. Al snel heb het klaar, en na even twijfelen schrijf ik er een kleine tekst op. Niet zelf bedacht, maar onthouden uit boeken. Zinnen die waren blijven hangen


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @Ramsays je mag het gevecht afmaken, ik ben douche, als Clyde maar niet helemaal overrompeld daar staat en wacht, hij mag best wat actie doen. doei mensen.

    *hier stond den beginpost*

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:07 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amber
    Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. 'Hoezo?' Als hij er ook zou willen inbreken moest hij Dream echt ontmoeten. Die twee zouden echt de dikste vrienden kunnen worden.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Damian Vylore

    "ja ik hoor je" zeg ik met een lach. "Over 5 minuten" beantwoord ik haar vraag. en kijk verder naar Clyde en Myth die aan het duelleren zijn.

    [Ik bevries hier o.o
    Even iets warmers aantrekken, geef me 5 minuten ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ben ff iets drinken brb]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arléne McCarthy
    Hé hoe kan hij dat weten, tenzij....o my god hij kan gedachten lezen. Achjaa ik moet nog 5 verdomde minuten wachten tot de les voorbij is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Blake
    "Heel goed?" Ik heb amper de woorden uitgesproken als de bel gaat. Meteen steken de leerlingen hun spullen weg. Ik zucht, ach, zo gaat het nu eenmaal altijd.

    Myth
    Clyde komt snel zijn verwarring te boven en gaat steviger op de mat staan. Hij is deze keer degene die een aanval doet. Behendig pareer ik de uithaal van zijn sabel en neem ook een aanval, die hij dit keer afwend. Het duurt een tijdje, maar uiteindelijk haal ik ook mijn tweede punt binnen. Professor Vylore kijkt tevreden toe van aan de zijkant. Clyde en ik nemen onze posities weer in. Damian geeft het teken en we beginnen er weer aan. Ik spring weg, val aan, ontwijk, trek me terug, val terug aan, maar Clyde geeft niet zo gemakkelijk op. Toch zie ik uiteindelijk een vrije stoot en plant de punt van mijn sabel op zijn schouder. Punt drie is binnen. Ik moet wel toegeven dat het een goed gevecht was. Ik trek mijn helm af en bedank Clyde voor het gevecht. Nu nog Vylores commentaar afwachten.


    And in that moment, we were infinite.

    Harry
    Ik twijfel eraan of ik haar een eerlijk antwoord moet geven, dus ontwijk ik die vraag. "Ben je er al binnen geweest?" vraag ik in de plaats.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:08 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Etoile
    Opgelucht dat mijn antwoord goed is en de bel gaat ruim ik snel mijn spullen op. Oke, wat heb ik nu voor les.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Amber
    Ik grinnikte. 'Zo langzamerhand is dat mijn tweede huis.' Zei ik grinnikend. 'Nee, ik en een vriend zijn een paar keer binnen gedrongen. Mijn vriend wil graag het merk, alleen is hij zeventien dus kan het niet meer.' Zei ik zuchtend. Ik vond het nog steeds spijtig voor Dream.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Ik pak mijn spullen in, behalve het velletje papier met de tekening. Het is best goed gelukt, en de tekst erop is best mooi - hoewel ik hem natuurlijk niet zelf geschreven heb. Wat maakt het ook uit? Ik laat het op mijn tafel liggen, zwaai mijn tas over mijn schouder en pak het blaadje weer. Ik loop net als de anderen naar voren, maar leg het velletje op zijn bureau. Ik weet heel zeker dat hij niet gezien heeft dat het van mij is, dus wat maakt het uit?
    Terwijl ik de gang oploop denk ik even aan de tekst in het boek. Er was eens een keizerin die een oorlog verloren had. Maar de keizerin had een dochter.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Damian Vylore

    "zeer goed gedaan, dit zullen jullie zeker terug zien in jullie punt!" glimlach ik. En kijk Myth en clyde enthousiast aan. "jullie mogen gaan! behalve jij Arléne" roep ik en klap een aantal keer in mijn handen.