• Nvm, hij doet het ;D

    Please help t.t Ik heb gisteren Sims 3 + Beestenbende besteld en ik heb hem binnen, hem hem al geinstalleerd en alles. Maar als ik hem wil opstarten met dat blauwe pijltje krijg ik zegmaar wel dat "intro-plaatje", daarna word het scherm zwart, maar zie ik wel mijn cursor en hoor ik de Sims muziek. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Op Google kan ik het niet vinden en ik begin behoorlijk chagrijnig te worden na al 2 uur te hebben geprobeerd.
    --Mijn computer kan echt niet te oud zijn, het is de laptop van mijn vader en een vriendin van me heeft van dit merk een oudere, en daarop doet 'ie het ook..


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:39 ]


    Alis volat propriis.

    Geen idee, ik heb geen sims 3.


    <3

    Aiii, is je videokaart wel geschikt?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik denk dat je een te oude computer hebt die neit aan de eisen voldoet, ik had hetzelfde.


    Let it come and let it be

    ShanghaiLove schreef:
    Aiii, is je videokaart wel geschikt?


    26 - 02 - '16

    Wow dat is echt raar, ik zou hem eerst verwijderen en herïnstalleren als hij daarna nog niet werkt de cd's terug naar de winkel brengen en krijg je er vast nieuwe :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Kan je pc TS3 wel aan?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Counterpoise schreef:
    Ik denk dat je een te oude computer hebt die neit aan de eisen voldoet, ik had hetzelfde.

    Ik heb een gloednieuwe laptop, en hij voldoet aan alle eisen t.t


    Alis volat propriis.

    Fog schreef:
    Wow dat is echt raar, ik zou hem eerst verwijderen en herïnstalleren als hij daarna nog niet werkt de cd's terug naar de winkel brengen en krijg je er vast nieuwe :-)


    Ik had hetzelfde, en heb hetzelfde gedaan als hierboven, maar bij mij werkte dat ook niet. Hij liep de hele tijd vast, en dat doet hij nog steeds. Ik ben bang dat je computer te oud is.


    Destroy what destroys you.

    Galleon schreef:
    (...)
    Ik heb een gloednieuwe laptop, en hij voldoet aan alle eisen t.t
    Probeer hem niet op de C schijf te installeren.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:01 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Heb je eerst de gewone geïnstalleerd en daarna Beestenbende?

    Verder zou ik het ook niet weten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij mij staat hij op mijn externe harde schijf en hij doet het prima. Waarschijnlijk is het inderdaad iets met je videokaart.


    Never run out of reasons to smile...

    Nou een te oude computer lijkt me heel raar. Namelijk ik heb mijn computer vanaf groep 7. Zit nu eerste HBO. En op die van mij deed die het gewoon wel. Heb je wel windows 7?
    Want op XP werkte die bij mij ook niet.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hij doet het! Ik moest inderdaad wat volgensmij mijn videokaart is (het heet Nvidia) updaten, en nu doet 'ie het! Bedankt voor de hulp iedereen (:


    Alis volat propriis.