• Ik ben meestal te vinden in mijn broers kamer om teksten te schrijven en te luisteren na wat hij de vorige avond heeft opgenomen en zelf wat op te nemen. Of ik ben bij Mike. Of ik ben bij mijn schoonzusje om haar jurken te passen. Of soms bij mama om samen muffins te bakken. En als ik me heel erg verveel voeg ik me bij papa om na zo belangrijke wedstrijden te kijken.

    En jij?

    ponies kijken!


    quidquid excusatio prandium pro

    Anime kijken, manga lezen, Tumblr, Quizlet, schrijven, muziek luisteren, met mensen kletsen.


    wth.

    Quizlet, anime kijken, tekenen


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    achter mijn laptop zitten,
    piano en vanzodra ik een bassgitaar of akoestische gitaar vastheb, gitaar :p, zang, sonata's schrijven,...
    schrijven. (gedichten en korte proza, soms muziek, als in echte sonata's, geen popgedoe ofzo)
    acteren! love it :)
    toneel kijken. Liefst van alles TGA of wat dan ook van Henrik Ibsen.
    bij mijn vriend zijn, en dan samen met onze gezamelijke beste vriendin gekke dingen meemaken/doen. :p
    met mijn beste vriend naar comedy kijken met een glaasje wodka erbij. lovely.
    ...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Scouts, hockey, golf, uitgaan, met vrienden afspreken, shoppen, schrijven, lezen en muziek luisteren.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Quizlet, hyves, msn, facebook, goodgamemafia, sims 3, etc.


    26 - 02 - '16

    Ik ben dan bij mijn vriend te vinden. Hij is dan of hier, of ik ben daar. En dan zien we wel wat we gaan doen. Meestal kijken we een filmpje, of gaan we gewoon gezellig weg (: Ligt er maar net aan. En als we niet bij elkaar zijn dan ben ik te vinden achter mijn laptop..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Laptop aan en gaat pas weer uit als ik ga slapen. (wbw)


    -

    op mijn bed om huiswerk te maken of op mijn laptop zitten of lezen


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Te veel in te weinig tijd :')


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Eigenlijk bestaat mijn hele vrije tijd uit computeren.
    Weet je, ik teken en schrijf erg graag. Vroeger was dat nog op een gewoon blad papier maar nu gaat dat allemaal op de computer.
    Zelfs mijn huiswerk gebeurd 1/2 op de computer.

    Het enige wat ik soms doe buiten de computer is lezen, tv kijken en soms eens cupcakes maken.

    - Niet dat ik daar trots op ben, want ik wil eigenlijk minderen -


    Let the Night embrace you

    Mutant schreef:
    Quizlet, Facebook, Twitter, schrijven en lezen (:

    dat, en muziek luisteren. Soms ook op mn broers ps3 Mortal Kombat of Tekken ofso spelen, msn, nutteloze gesprekjes houden met n vriendin van me & meezingen met liedjes.(krul)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:01 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Quizlet, MSN, Twitter, gewoon op de laptop, muziek luisteren, voetballen of met vrienden afspreken (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 17:02 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben of bij vriendinnen, ergens in de stad, fysio, werk of thuis.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Schrijven, gitaar spelen, Twitter/Quizlet/Tumblr/Msn :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.