• Ik ontvang GEEN mails meer. Ik had een nieuw hoofdstuk geplaatst gisteren en ik vond het al raar dat ik gewoon geen enkele reactie kreeg. Dus ik naar dat hoofdstuk en ik heb gewoon 2 bladzijdes vol met reacties, waar ik dus niets vanaf wist.
          Nee, het ligt niet aan mijn instellingen, daar staat dat ik gewoon een mail hoor te ontvangen. Ligt het aan mij, of niet?


    To infinity and beyond •

    Ik heb het bij sommige dingen. >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heb ik ook weleens.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb ik nu. Ik heb gisteren nog één mailtje ontvangen met een gb-bericht, en ik heb na die tijd nog 5 gb-berichten gehad en 3 pb's. En nog 3 reacties of zo.
    En ik heb gmail, dat is het rare.


    Destroy what destroys you.

    Quizlet doet de laatste tijd erg raar en word steeds langzamer.
    Maar, Ja dat heb ik ook.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 11:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij kwam het op en gegeven moment in mijn spambox, misschien is dat bij jou ook? Anders weet ik het niet...


    I can't even think straight.

    Nee, ik heb geen problemen meer


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik krijg ze ook niet meer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb alle mail notificaties uitstaan, dus ik weet het niet ...


    To love is to destroy.

    Nooit last van gehad, dus ik weet niet. :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb dat alleen met gb.. -verder krijg ik niet vaak mail;P-
    Eerste is dan vrij vlot, alleen daarna, duurt het 10 minuten -heb het eens bijgehouden,,-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Laatste tijd idd ook last van ja. Ik bekijk gewoon al mijn nieuwe verhalen en pro


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Caribbean schreef:
    Heb ik ook weleens.


    comfort in c h a o s

    bij berichten die jouw mailbox als spam ziet
    dit had ik ook


    You can't not look cool with a crossbow.

    Had ik ook. Kijk even bij je spam: staat het wss tussen. Als je Gmail gebruikt kan je ergens zetten dat het geen spam is. Dan ontvang je ze weer gewoon (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    We hebben momenteel problemen met hotmail-gebruikers! Als je hotmail hebt, klik dan hier voor een tijdelijke oplossing!

    Staat er bij een nieuw account creeëren, ik neem aan dat je dus hotmail.com of hotmail.nl hebt?


    Let it come and let it be