• hallo,

    Ik zag de film percy jackson and the lighting thief laatst ergens in een winkel liggen en ik qilde hem eigenlijk mee nemen maar ik twijfelde. Ik ha de trailer gezien en die leek mij erg leuk ( maar ja trailers zijn altijd leuk en de rest van de film soms minder) dus mijn vraag wie heeft die film nog meer gezien en wat vond je er van?


    Ik weet dat Logan Lerman er in speelt en ik heb sinds the three musketiers een soort van crush op hem xD ( echt slecht gewoon) maar ja ik wil niet gewoon een film kopen omdat een bepaalt iemand er in speelt :P


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Rizardo schreef:
    (...)

    You suck in the movie (cat) i did not agree with Annabeth at all, she was supposed to be blodne with grey eyes.

    but I still love you


    ... I want to be in the movie with her now (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)


    die?

    Dat is Medusa. (cat)
    Ik ben niet vervloekt door Athena, ik ben de dóchter van Athena.
    Loser. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rizardo schreef:
    (...)

    You suck in the movie (cat) i did not agree with Annabeth at all, she was supposed to be blodne with grey eyes.

    but I still love you

    Ik heb blond haar en grijsblauwe ogen. Komt wel aardig overeen met het boek, dan. :Y)
    And I wuf joe too! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    (...)
    Dat is Medusa. (cat)
    Ik ben niet vervloekt door Athena, ik ben de dóchter van Athena.
    Loser. (joehoe)


    Oh, haar kapsel leek op het jouwe (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    xD ik heb hem gekocht (nou ja mij moeder omdat ik had vertelt dat het over griekse mytholgie ging enzo... -oke ik terug naar het onderwerp) dus ik ga hem straks kijken :P


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!