• Tippi, een Franse vampier, is lid van de Volturi, met de rang als hoofdwacht. Op een dag dacht ze aan Carlisle, degene die ze al lang niet meer heeft gezien. Ze besluit om uit de Volturi te ontsnappen, op weg naar Forks. Ze komt verkeerd aan, namelijk in La Push. Daar ontmoet ze Jacob. Ze krijgen een haat-liefde relatie. Zal dat wel goed gaan, en zal de liefde het overwinnen? Of juist de haat? En wat als de Volturi ontdekt dat Tippi weg is?


    Titel?
    Doen?
    Opmerking?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik hou niet van vampier verhalen, sorry.


    -

    Opmerking? In de boeken wordt gezegd dat de Volturi uit vrijwillers bestaat, en dat je gewoon weg mag als je wilt. Just sayin'.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Opmerking? In de boeken wordt gezegd dat de Volturi uit vrijwillers bestaat, en dat je gewoon weg mag als je wilt. Just sayin'.

    Dat is het nou juist. Ze ript niet alles, zoals de meeste mensen doen. Ze past het aan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik pas het gewoon aan, inderdaad. Het is nou juist dat Aro Tippi niet weg wil hebben, en dat ze er toch achter komen dat ze weg is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zeg doen ! x)

    Misschien leuke titel:

    Hating Passion.
    Love Disease (geen idee waar die vandaan kwam XD)
    Tussen haat en liefde is een dunne lijn (kan ook in het engels ;))
    Indian ( omdat Jake een indiaan is en zij Tippi heet Waar indianen in woonde XD)

    Succes ;)
    xx


    You can't really turn a girl into a woman, when she is with him<3