• Ja ik verveelde mij gisteren dus dacht ik "Hé, waarom maak ik geen trailer." En dat deed ik dus en hier het resultaat.

    Het verhaal gaat over twee mensen, de jongen speelt in een band en gaat op tour, het meisje blijft thuis achter. Ze onderhouden het contact via brieven, maar de afstand tussen de twee is soms niet doenbaar.



    U like? n_n


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je moet echt beginnen aan dat verhaal. _O_ En die trailer is vet. :3


    wth.

    Mayfly schreef:
    Je moet echt beginnen aan dat verhaal. _O_ En die trailer is vet. :3

    Ik ben begonnen. Soort van. (nerd)

    Mooi :)
    En sowieso beter dan een trailer die ik net voor iemand heb gemaakt. Ik zuig.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    De trailer liep bij mij af en toe vast, maar ik vond 'm verder wel mooi =D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:33 ]


    “Love is a contradiction.”

    Yeah I really like, maar misschien juist iets te rustig en een beetje hetzelfde de hele tijd? Verder is hij wel mooi, omdat je beelden niet te lang gebruikt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ME LIKES.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Caribbean schreef:
    Yeah I really like, maar misschien juist iets te rustig en een beetje hetzelfde de hele tijd? Verder is hij wel mooi, omdat je beelden niet te lang gebruikt. (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel leuk :'D Wel jammer dat je geen beelden van brieven hebt gevonden, waar daarvoor had je toch een topic aangemaakt? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Caribbean schreef:
    Yeah I really like, maar misschien juist iets te rustig en een beetje hetzelfde de hele tijd? Verder is hij wel mooi, omdat je beelden niet te lang gebruikt. (:

    Nou omdat het eigenlijk een lief en rustig verhaal is, wou ik er niet teveel boem insteken omdat het ander niet zou passen.
    Maar bedankt :Y)

    iPotter schreef:
    Heel leuk :'D Wel jammer dat je geen beelden van brieven hebt gevonden, waar daarvoor had je toch een topic aangemaakt? (:

    Indd! :'D Ik vond echt amper iets en toen had ik iets van jong nm, ik kan het wel zonder die brieven :Y)

    Agape schreef:
    (...)
    Indd! :'D Ik vond echt amper iets en toen had ik iets van jong nm, ik kan het wel zonder die brieven :Y)

    Ah ja, maar hij is zo ook heel leuk. (: Ik vind het vooral tof dat dat meisje echt naar Alex lijkt te kijken. In sommige trailers passen de beelden echt niet bij elkaar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    (...)
    Ah ja, maar hij is zo ook heel leuk. (: Ik vind het vooral tof dat dat meisje echt naar Alex lijkt te kijken. In sommige trailers passen de beelden echt niet bij elkaar.

    Muchas gracias.
    I'm a pro at this. Neenee grapje :Y)

    Supertof!


    Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.

    Doet me denken aan een liedje..
    Netjes kind, netjes. Je hebt zoveel talenten jij. :'D
    Deed ik ook maar zoiets nuttig gisteren!

    En dat lijkt me een zeer fijn verhaal. (nerd)