• Ik ben bezig aan een verhaal waar ik graag een trailer voor wil maken, maar ik heb dus het uiterlijk van de personages al wel beschreven, maar ik heb er zeg maar geen voobeeld voor gebruikt, die ik dus in de trailer wil gebruiken. Dus als jullie me zouden willen helpen, zou dat fijn zijn. Mijn vraag is of jullie misschien een beroemdheid, iemand waar ook nog eens beeldmateriaal van te vinden is op youtube, willen opnoemen die past bij de beschrijving van het uiterlijk? Alvast bedankt. (krul)

    De personages voor wie ik iemand zoek:

    Oliver Treadwell is een jongen die vooral opvallend is aan zijn groene ogen. Hij is tenger gebouwd en slecht 1.65M lang. De huid van zijn gezicht is een vrij normale kleur en als hij lacht, verschijnen er twee rijen met redelijk rechte tanden. Zijn donkerblonde, bijna lichtbruine, haren zitten vaak warrig en zijn net niet halflang. Krullen hebben ze niet, maar vaak vallen ze wel met slag wat in zijn gezicht.

    Sean Waddington is een jongen met een vrolijk gezicht en met vaak een glimlach op zijn gezicht. Hij is redelijk normaal gebouwd, totaal niet dun, en is 1.75M lang. Zijn huid kleurt snel bruin in de zon en kleurt goed bij zijn donkerbruine haren die met slag naar buiten en binnen krullen. Hij heeft lichtbruine ogen die niet erg opvallen in zijn gezicht.

    Miller Labadini is een meisje dat erg klein voor haar leeftijd is, ze is slechts 1.55M groot en is vrij stevig gebouwd. Ze heeft een normale huidskleur die vrij snel verbrandt in de zon, kaarsrechte witte tanden en een vrij brede mond. Haar ogen zijn hazelnootbruin van kleur en redelijk groot. Daarnaast vallen haar donkerbruine, gekrulde lokken vaak mooi over haar schouders en komen tot bijna de helft van haar rug.

    Fender Savarin is een vijfendertig jarige man die er vrij duister uitziet. Hij is erg breed gebouwd en heeft een bleke huid, waar zijn stoppelbaardje vaak erg op afsteekt. Hij heeft gitzwarte haren die van normale lengte zijn. Hijzelf is zeker 1.85M lang.


    Dit was het wel en trouwens de eerste drie zijn ongeveer 16 jaar oud. Ze hoeven er niet precies op te lijken, maar als ze er maar wat van weg hebben. Thaanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hmm, bij de eerste dacht ik direct aan Jackson Rathbone, maar dat word hem niet, want die is te oud :'D

    En die tweede misschien die gast van Victorious? Avan Jogia?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Thanks! Is er verder niemand die iemand weet met groene ogen? Die zoek ik vooral. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Harry Potter is het eerste wat me te binnen schiet als het om groene ogen gaat, haha. Eh nee sorry, geen idee!


    It's time to be happy again.

    Bij de tweede denk ik aan James Gaisford(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    De laatste doet me denken aan Milo Ventimigla.
    De tweede doet me inderdaad ook denken aan Avan Jogia.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien past Julian Morris wel voor de eerste ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb nog een jongen voor de eerste, alleen ben ik zijn naam kwijt --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ow wacht, laat maar, die gast heeft lichtblonde haren :3
    Want het was die eerste.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.