• Ik moet nu voor Nederlands, Nederlandse woordjes leren. En het lukt gewoon niet D: Het zijn echt niet zo super veel woordjes maar ze hebben een hele lange betekenis. Stomme taal D:

    Iemand die deze frustratie met me kan delen? :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 16:22 ]

    www.wrts.nl - de oplossing.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Woordjes leren voor Nederlands is zo irritant, ben blij dat je dat niet meer zo erg hebt in de bovenbouw. D: Ga chocola eten, word je vrolijk van. :Y)


    wth.

    Nop, maar ik kan mezelf niet aanzetten tot leren :Y) Maar wat voor woordjes moet je dan kennen?


    Alis volat propriis.

    Nee. Ik lees ze een keer door, en op de toets plaats je ze gewoon in de context.


    Food.

    Ja, ik moet nog zoveel leren -.-"


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wiarda schreef:
    www.wrts.nl - de oplossing.


    Doe ik al D:

    Galleon schreef:
    Nop, maar ik kan mezelf niet aanzetten tot leren :Y) Maar wat voor woordjes moet je dan kennen?


    Officier van justitie - degene die voor de rechtbank namens de samenleving optreedt in strafzaken.
    Racistisch imago - beeld dat het discrimineert op grond van ras.
    monopolie - alleenrecht.
    vermogensdelict - strafbaar feit rondom vermogen.

    Zulke woorden :3.

    Maak memoriekaartjes en speel er een memoriespel mee


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Denk je dat het helpt als je op Quizlet gaat zitten?


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Cockney schreef:
    Maak memoriekaartjes en speel er een memoriespel mee

    dat dus


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wiarda schreef:
    www.wrts.nl - de oplossing.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taubenfeld schreef:
    (...)

    Officier van justitie - degene die voor de rechtbank namens de samenleving optreedt in strafzaken.
    Racistisch imago - beeld dat het discrimineert op grond van ras.
    monopolie - alleenrecht.
    vermogensdelict - strafbaar feit rondom vermogen.

    Zulke woorden :3.

    Oh die hebben wij ook gehad :'D Alleen wij kregen zegmaar op het proefwerk een lijstje met alle definities, ook een aantal die je niet nodig had, en dan moest je die opschrijven bij de begrippen, dan is het opzich wel makkelijk :'3 En Wrts vind ik echt vreselijk, ik word spastisch van dat typen (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Oh die hebben wij ook gehad :'D Alleen wij kregen zegmaar op het proefwerk een lijstje met alle definities, ook een aantal die je niet nodig had, en dan moest je die opschrijven bij de begrippen, dan is het opzich wel makkelijk :'3 En Wrts vind ik echt vreselijk, ik word spastisch van dat typen (no_chears)


    Hehe ik haat dat typen ook, maar ik zal wel moeten anders weet ik echt niet hoe ik al m'n woordjes -ook van andere vakken- moet leren :'D
    Onze lerares vertelde ook al dat je sommige gewoon uit moest kiezen maar sommige moest je helemaal zelf opschrijven zegmaar. (:

    Taubenfeld schreef:
    (...)

    Hehe ik haat dat typen ook, maar ik zal wel moeten anders weet ik echt niet hoe ik al m'n woordjes -ook van andere vakken- moet leren :'D
    Onze lerares vertelde ook al dat je sommige gewoon uit moest kiezen maar sommige moest je helemaal zelf opschrijven zegmaar. (:

    Ik gebruik altijd www.woordjesleren.nl :Y) Daar hebben andere mensen ze er al opgezet haha, kan je je direct laten overhoren ;3 En dat is balen :c


    Alis volat propriis.

    Ik vind de Nederlandse taal echt vre-se-lijk. (':


    To infinity and beyond •

    Ik moet nog voor handel leren hel yeah.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse