Rol: Klasgenoot
Naam+ Achternaam: Trevor Pierce
Leeftijd: 17
Verjaardag: 21 januari
Uiterlijk:
( Op de foto is Kiowa Gordon)
Hij is 1m85, redelijk gespierd en heeft veel weg van een Latino door zijn gebruinde huid.
Aan zijn gezicht alleen al, zie je dat hij vaak in de problemen komt.
Karakter: Trevor is de grappenmaker van de klas. Helaas voor hem, draaien niet al zijn grappen goed uit waardoor hij vaak in de problemen komt. Hij heeft niet zo erg veel vrienden, maar de vrienden die hij heeft, vertrouwt hij met zijn leven. Trevor is redelijk brutaal en kan het niet hebben als iemand tegen hem roept. Af en toe heeft hij wat moeite met zijn woede in te houden en om dan rustig te blijven, steekt hij een sigaret op. Trevor heeft geen specifieke smaak als het om vrouwen gaat. Hij is dol op alle vrouwen en vind elke vrouw een fascinerend wezen. Hij flirt echt enorm graag, wat meisjes graag hebben maar zelf heeft hij nog steeds geen vriendin. Trevor is een van de betrouwbaarste mensen uit de klas en je kan hem beter te vriend houden want hij is enorm wraakzuchtig, wat er dus voor kan zorgen dat je zijn nieuwe doelwit wordt om grappen mee uit te halen.
Extra Info: Trevor heeft een moeilijke jeugd gehad. Zijn vader was verslaafd aan alcohol, waardoor hij hem en zijn moeder vaak sloeg. Zijn moeder raakte in een depressie waardoor ze aan de pillen zat. Trevor werd op 10-jarige leeftijd in een pleeggezin geplaatst. Hij heeft ook een hobby, namelijk zanger in een bandje van zijn drie "broers" uit het pleeggezin.
Wil je waarschuwing als ik begin? Nee, maar wil je wel zeggen of ik de rol heb of niet? Zeg maar in mijn gastenboek
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.