• Ik ben vandaag met nog 2 vriendinnen naar Bobbejaanland geweest, een pretpark in België.
    En omdat ze daar nog steeds Halloween aan het vieren zijn, lopen er enkele bezoekers én mensen van het park verkleed rond.

    Nu was er zo'n bezoeker in piratenkostuum en met een doodskopmasker op en hij wilde me laten schrikken.
    Hij nam dus een aanloop langst achter (zodat ik hem onmogelijk kon zien), sprong voor mijn neus en begon toen luidkeels te brullen.

    Ik weet niet waarom, maar om de een of andere reden schrok ik niet.
    Dus zei ik heel sarcastisch "schrik", waardoor zijn vrienden hem uitlachten :')

    Btw: Het pretpark was leuk xo

    Iemand vandaag nog leuke fails meegemaakt?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha, genius:W
    Neh, ik heb niets meegemaakt


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oeh, misschien heb je m'n oom, tante, neefje en nicht wel gezien. (wbw)

    Mutant schreef:
    Haha, genius:W
    Neh, ik heb niets meegemaakt


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    De-eeeh, jawel. Dat ik vandaag bij mijn werk, Hema, een onderbroek gratis meekreeg voor mijn bro. Dat faalde gewoon.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, wel een win-moment: Vul in google in 'do a barrel roll.' Niet op IE btw -.-

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha geniaal.
    Nope, mijn dag was stom. Het begon met dat ik wakker werd en 3x mijn hoofd stootte tegen dezelfde lamp. Toen zei ik al tegen mezelf: 'Dit gaat een rotdag worden.' En dat was zo :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nope
    eerst rijden dan ogen laten opereren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    C18 schreef:
    Nee, wel een win-moment: Vul in google in 'do a barrel roll.' Niet op IE btw -.-


    Whahaha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    C18 schreef:
    Nee, wel een win-moment: Vul in google in 'do a barrel roll.' Niet op IE btw -.-

    Epic :'D


    Alis volat propriis.

    C18 schreef:
    Nee, wel een win-moment: Vul in google in 'do a barrel roll.' Niet op IE btw -.-

    Ik voel me nu wazig, na vijf keer gekeken te hebben D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.