• MTV-kijkers staan in de rij om te laten zien wat ze bereid zijn te doen uit liefde voor muziek. De wedstrijd 'What Would You Do For Music?' vraagt mensen wat ze over zouden hebben voor VIP-kaartjes voor de EMA's. Een van de deelnemers, de 24-jarige Sarah Burgoyne, ging zo ver dat ze de tekst van een Justin Bieber-nummer op haar dij heeft laten tatoeëren.

    Sarah heeft het hele eerste couplet van Bieber's nummer Baby getatoeëerd op haar rechterdijbeen staan. 'Er zijn niet veel Justin Bieber-fans net zo toegewijd als ik, dat bewijst deze tatoeage wel,' aldus Sarah. De 24-jarige fan werd tijdens het zetten vergezeld door een Justin look-a-like.

    Dat zou je maar doen. Al ben ik zelf een Belieber, dit zou ik toch niet doen. Zouden jullie zoiets doen? Een songtekst van je favoriete artiest tatoeëren? Ik in ieder geval niet.

    één zin misschien nog wel, maar dan moet hij wel een betekenis hebben
    en niet van Justin Bieber


    Cool, neat, swell -Cry

    Haha, wat triest :').
    Ik zou een tattootje met een (klein) stukje tekst uit een (veelbetekenend) nummer best leuk vinden, alleen de kans is aanwezig dat ik het over een aantal jaar helemaal niet meer leuk vind.


    i put the fun in funeral

    Puur en alleen voor zo'n kaartje?

    Wat een sneu geval, zeg. Dan heb je toch echt geen eigenwaarde meer.


    ars moriendi

    Annwfyn schreef:
    één zin misschien nog wel, maar dan moet hij wel een betekenis hebben
    en niet van Justin Bieber


    ^^ dat dus ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Annwfyn schreef:
    één zin misschien nog wel, maar dan moet hij wel een betekenis hebben
    en niet van Justin Bieber


    Dit ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ken iemand met het 1D teken op haar pols en een zinnetje van een Bieber liedje op de andere en die zijn beide echt mooi gedaan en hebben voor haar echt waarde.
    Zolang het waarde heeft en een beetje netjes en niet overdreven groot is vind ik het wel kunnen^^


    The soul needs autumn.

    Kuyt schreef:
    Puur en alleen voor zo'n kaartje?

    Wat een sneu geval, zeg. Dan heb je toch echt geen eigenwaarde meer.


    En ook dit (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damn, ze is ook nog eens 24 :|


    As travars

    ik zou voor een tekst kiezen die wat inhoud heeft. Niet voor baby dus. :3


    Save me from myself.

    Annwfyn schreef:
    één zin misschien nog wel, maar dan moet hij wel een betekenis hebben
    en niet van Justin Bieber


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou alleen één mooi zinnetje pakken wat iets voor je betekend. Maar niet zo'n inhoudloos lied en al helemáál niet van Bieber. :X

    Daar gaat ze nog véél spijt van krijgen.
    Nee, ik zou niets van een liedje laten tattoeren, aangezien ik nummers vaak snel beu ben.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wist gewoon dat dit weer over een of andere crazy belieber zou gaan...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Misschien een klein stukje, of een titel. Iemand die ik ken heeft 'Forever Is A Lie' op haar pols, en dat heeft dan niets te maken met de band waar ze al 5 jaar fan van is, een klein deel dan, maar vooral dat niets voor altijd duurt, ook al zou je dat graag willen. Zoiets vind ik wel mooi, maar om het te doen om te bewijzen dat je iemands grootste fan bent, no thanks.


    Destroy what destroys you.