• ik wil mijn haar korter knippen maar ik weet niet hoe..

    K heb zelf half lang (donker blond, lichtbruin) haar (in laagjes geknipt).

    Weten jullie iets leuks?? (liefst met volume en geen verfxD)

    ja, i know ik vraag veel(nerd)

    alvast bedankt:D
    x.


    -

    Een lok kan ook wat meer volume brengen. Ik wou namelijk zelf ook meer volume.
    Wat ik trouwens zelf doe na het douchen, föhn ik het (ja ik weet neit zo goed voor mn haar) dan wat moes in mn haar, weer uitkammen zodat je geen knopen hebt. en dat weer föhnen tot het helemaal droog is.


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    MailynMonroe schreef:
    Een lok kan ook wat meer volume brengen. Ik wou namelijk zelf ook meer volume.
    Wat ik trouwens zelf doe na het douchen, föhn ik het (ja ik weet neit zo goed voor mn haar) dan wat moes in mn haar, weer uitkammen zodat je geen knopen hebt. en dat weer föhnen tot het helemaal droog is.


    ja, dat kan ook =D
    maar.. mijn haar word altijd zo snel vet van mouse (echt irri!).


    -

    ligt er net hoeveel korter je het wilt laten knippen, want dit is toch ook wel goed zoals je het nu hebt? misschien wat meer laagjes en iets korter? heb je misschien ook een voorbeeld van hoe je ongeveer wilt hebben? misschien is een goeie foto met je haar los ook wel wat makkelijker voor mensen die je niet kennen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Hmm, als jij je haar kort laat knippen, dan vrees ik dat je er een heel bol gezicht van gaat krijgen, dus ik raad je af het te doen. Laagjes kun je altijd laten knippen voor volume je kunt er ook volume is föhnen. Ik zou wel de rechte pony weg laten halen en en een schuine lok voor in de plaats nemen, dat creëert een optische illusie van volume.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou het niet doen. Je haar zo vind ik heel gaaf, als je het korter gaat knippen denk ik dat je een behoorlijk rond hoofd krijgt, wat je erg jong maakt.


    No growth of the heart is ever a waste