• (als het hier verkeerd astaat sorry kreeg muziek niet gevonden.)
    Eerst ik haatte hetn ummer en op een of andere manier houd ik er ineens van. Het clipje is wel ubervaag. Wat vinden jullie van het nummer en geef een reden.
    de link

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Het clipje is inderdaad vaag, maar het liedje vind ik opzich best leuk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het wel een leuk liedje.


    Alleen maar tranen van geluk

    Heylen schreef:
    Het clipje is inderdaad vaag, maar het liedje vind ik opzich best leuk.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik vind het nog wel een leuk liedje, maar ik ben het beu gehoord aangezien het echt wordt platgedraaid op de radio.

    Enneeeuh...



    Vanaf 0:04 krijg je precies de melodie van 'alle eendjes zwemmen in het water'. Een vriendin vertelde me dat. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Ik vind het nog wel een leuk liedje, maar ik ben het beu gehoord aangezien het echt wordt platgedraaid op de radio.

    Enneeeuh...


    Vanaf 0:04 krijg je precies de melodie van 'alle eendjes zwemmen in het water'. Een vriendin vertelde me dat. :'D

    Inderdaad, Sven Ornelis van Q-music heeft het zelfs gemixt zodat je het kan horen ;3
    OT: in het begin kon ik het niet aanhoren, daarna vond ik het leuk, nu ben ik het beu.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 18:59 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is een Belg. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    de zanger is lelijk xDxD

    Het nr vind ik wel leuk.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    OH, en het is een leuk liedje. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Inderdaad, Sven Ornelis van Q-music heeft het zelfs gemixt zodat je het kan horen ;3
    OT: in het begin kon ik het niet aanhoren, daarna vond ik het leuk, nu ben ik het beu.


    Oh, dat ga ik eens opzoeken op youtube! Of heb jij toevallig een linkje?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Oh, dat ga ik eens opzoeken op youtube! Of heb jij toevallig een linkje?

    Het staat op hun fanpagina op Fb, secondje...


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb dat liedje zaterdag ofzo pas voor het eerst gehoord en nu hoor ik het overal, maar ik vind het wel nog leuk :-)

    Ik vond het al goed voor het bekend werd maar nu hoor ik het zoveel dat ik helaas beu aan het geraken ben. :/

    Haha, hier was dus al eerder een topic over, en toen haatte iederen dat nummer. Anyway, ik vind het echt een awesome nummer ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Klik voor de fanpagina van de Belgische Q-music. Je moet even naar beneden scrollen, het gaat over filmpje waarbij je Gotye's hoofd ziet tussen enkele ballonnen ofzo ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Klik voor de fanpagina van de Belgische Q-music. Je moet even naar beneden scrollen, het gaat over filmpje waarbij je Gotye's hoofd ziet tussen enkele ballonnen ofzo ;p


    Ik kan het niet vinden..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.