• Haha weer een topic over mijn vriend ;P
    We waren dus bezig over blijven slapen en ik zei dat ik in slaap zou willen vallen in zijn armen en hij zei dat hij dat niet erg zou vinden en dan zij hij plots iets van: Dat hij de hele tijd wou wakker blijven voor het moment niet te missen xD
    Wat bedoelt hij daar mee.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:



    Haha, daar dacht ik ook meteen aan. Maar inderdaad, jongens vinden dat blijkbaar ontzettend interessant. Meisjes ook overigens. Wanneer ik in de bus in slaap val - en dat gebeurt regelmatig - en dan wakker word, hangt iedereen boven me: "Awh, wat is ze lief als ze slaapt". ><


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mayfly schreef:
    Nou, precies zoals hij het zegt: dat hij wilt opblijven om jou in slaap te zien vallen in zijn armen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Haha, daar dacht ik ook meteen aan. Maar inderdaad, jongens vinden dat blijkbaar ontzettend interessant. Meisjes ook overigens. Wanneer ik in de bus in slaap val - en dat gebeurt regelmatig - en dan wakker word, hangt iedereen boven me: "Awh, wat is ze lief als ze slaapt". ><


    Hm, ik ga het eens proberen denk ik. Hoe krijg ik meisjes in slaap?


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, ik ga het eens proberen denk ik. Hoe krijg ik meisjes in slaap?


    praat met ze? just joking.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik hoop dat je niet zoveel praat als ik in je slaap hahahah.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hm, ik ga het eens proberen denk ik. Hoe krijg ik meisjes in slaap?


    In jouw geval? Gewoon jezelf zijn, dan werkt het snel genoeg.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Vaak vinden die jongen je dan leuk als hij dat zegt of hij wilt gewoon echt je slaperige blik zien en je ademhaling horen


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nightlock schreef:
    (...)

    In jouw geval? Gewoon jezelf zijn, dan werkt het snel genoeg.


    Nee, dan lachen ze :Y)

    Hm, tijd voor roofies :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nee, dan lachen ze :Y)

    Hm, tijd voor roofies :D


    Of ze worden bang, kan natuurlijk ook. Ik weet eigenlijk niet, stop ze in een bus? Dat is serieus de enige plek waar ik fatsoenlijk kan slapen, don't know why. Meiden zijn vreemde wezens, dus je zult per meisje een manier moeten vinden.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Of ze worden bang, kan natuurlijk ook. Ik weet eigenlijk niet, stop ze in een bus? Dat is serieus de enige plek waar ik fatsoenlijk kan slapen, don't know why. Meiden zijn vreemde wezens, dus je zult per meisje een manier moeten vinden.(bloos)


    dus je gaat iedere nacht in de bus naar de andere kant van het land en weer terug? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    dus je gaat iedere nacht in de bus naar de andere kant van het land en weer terug? xD


    Nee, ik slaap 's nachts heel slecht en dan slaap ik op weg naar school en weer terug. Dat is dan anderhalf uur, en dan ook nog tijdens de lessen soms.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?