• Hey! ik moet voor school een werk maken rond religie. Een onderdeel hiervan is de voeding in de verschillende religies. Ik moet hiervoor 3 mensen met elk een ander geloof ( christendom, hindoeïsme, islam, jodendom, ... ) 8 vragen stellen rond hun religie en hun eetgewoontes, feestdagen, enz. Ik zoek dus mensen met verschillende religies, en dacht het hier op dit forum ook even te vragen. Dus als je je geroepen voelt om me te helpen met deze taak, laat het me weten :)

    Thanks!

    Ik ben protestants-christelijk, maar daar horen wat mij betreft geen speciale eetgewoonten bij, dus ik denk niet dat je aan mij veel hebt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik wil wel, ik geloof in Ásatrú. Simpel gezegd geloof ik wat de Noors en Germaanse heidenen vroeger ook geloofde.
    Maar ik denk dat je beter een bekent geloof kan pakken, maar ik wil wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben geloof loos dus ik kan niet echt helpen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    StJimmy schreef:
    Ik wil wel, ik geloof in Ásatrú. Simpel gezegd geloof ik wat de Noors en Germaanse heidenen vroeger ook geloofde.
    Maar ik denk dat je beter een bekent geloof kan pakken, maar ik wil wel.

    Wel, ik ga in de loop van deze avond ofwel morgen m'n vragen opstellen. Ik zal je iets laten weten wanneer ze klaar zijn, want ieder geloof is bruikbaar voor de taak :) alvast bedankt hé!

    Ik ben rooms-katholiek, maar wij hebben niet echt zoveel regels over eten enzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben christelijk,

    Ik wil wel helpen. Mijn papa is moslim en we gaan ieder jaar ongeveer 4 weken naar mijn familie in Marokko, waar we helemaal volgens hun levenstijl leven dan. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb het geloof Hindoeïsme. Nog steeds. Stel maar wat vragen als je wilt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ok, aan allen die willen meehelpen, ik ga deze avond of wel morgen m'n vragen opstellen. Ik zal jullie persoonlijk iets laten weten via een pb en zo ook de vragen stellen. Allemaal al heel hard bedankt voor mee te werken!

    Zijn er nog mensen met een bepaald geloof die willen meehelpen? :)