• Ik zag net een topic over pesten en de reacties daarop. Bijna iedereen die gereageerd had,is/was zelf ook gepest geweest. Dat is echt zo erg. Dus nu mijn vraag,ben je ook ooit gepest geweest? Zo ja,nu nog steeds of niet?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nee, niet echt. Ik negeer het en heb altijd al mijn beste vriendin gehad. En bovendien, je kunt mij niet kapot maken. De enige die mij kapot kan maken is mezelf.


    wth.

    Fayan schreef:
    Ja en nee (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zou liegen als ik zei dat ik nu niet meer gepest word, maar zo erg is het gelukkig al niet meer. (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Applejack schreef:
    Ja, bij mij ging het zover, dat ik serieuze doodsbedreigingen kreeg.
    Maar nu ben ik 19, zit ik op de universiteit en ben ik daar gelukkig allemaal vanaf.


    Wat? Wie moet Snoozer gaan opeten? >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Nee. Gelukkig niet, ik ben gwn niet het type dat gepest word.

    ja, ooit wel in een ver verleden op mn 8e in mn hockeyteam... Maar ik ben daarna nooit meer bij hen ingedeeld.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Op de basisschool ben ik in de eerste groepen mishandeld. Ik werd afgetuigd in de bosjes. Maar het is in de loop steeds minder erg geworden. En ondanks dat ik op de basisschool altijd wel gepest ben geweest, had ik nog steeds vrienden, en was ik nog steeds een vrolijk meisje. Eerst wilde ik nooit van me af slaan omdat ik bang was voor straf. Ik ben daar doorheen gegaan, en heb van me afgeslagen. Ik was hier écht niet trots op, en schaamde me er zelf voor. Mijn moeder had tegen me gezegd dat als ik van me af sloeg dat ik het moest zeggen, en dat ik dan taart kreeg. Dat heb ik niét gedaan.

    Maar nu als mensen rotopmerkingen hebben of wat dan ook negeer ik het gewoon. Die mensen weten niet beter, ze krijgen mij niet kapot.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:45 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    dance4ever schreef:
    Nee. Gelukkig niet, ik ben gwn niet het type dat gepest word.

    ja, ooit wel in een ver verleden op mn 8e in mn hockeyteam... Maar ik ben daarna nooit meer bij hen ingedeeld.

    Lol, pesten kan iedereen overkomen hoor =P Mensen die gepest worden zijn geen "gepest type" ofzoiets? :')


    ars moriendi

    Pesten is in mijn geval een groot woord, maar ik heb meer dan genoeg mensen gekend die mij écht niet mochten.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Yup maar meer omdat ik om ging met degene die ze echt aan het pesten waren. Ben altijd groot geweest voor m'n leeftijd, dus waren ze een beetje bang voor me.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Neen, geen ervaring mee.

    Jep, nu niet echt meer, alleen door de mensen uit mijn dorp die nog steeds niet zien dat ik veranderd ben.

    Alleen op de basisschool maar dat was zo opgelost. :D

    Groep 3 t/m groep 8.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Fayan schreef:
    Ja en nee (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jep, ik ben gepest. Ook door de mensen waarmee ik om ging, maar een paar deden gewoon normaal. Vanaf de basisschool tot de 3de van de middelbare. But I don't care anymore. Ben er allang overheen en ik weet dat ik beter en awesomer ben dan al die faal personen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.