• Ik zag net een topic over pesten en de reacties daarop. Bijna iedereen die gereageerd had,is/was zelf ook gepest geweest. Dat is echt zo erg. Dus nu mijn vraag,ben je ook ooit gepest geweest? Zo ja,nu nog steeds of niet?

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Ja 7 jaar heel heavy(basisschool) en daarna op het middelbaar onderwijs maar ik heb er al een paar geslagen dus ja... Nu zitten ze achter mijn rug te lullen zucht...

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Ooit in de eerste. Maar ik neem het ze niet kwalijk, want ik was toen gewoon verschrikkelijk (bloos)
    Maar nu al jaren niet meer, gelukkig.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Ja, maar dat is sinds dit jaar voorbij.

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Ja, een beetje wel eigenlijk. Niet zo erg, maar toch om te weten dat het zeer kan doen.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ja ik ben gepest geweest.
    Het 4de en het 5de leerjaar was het ergste.
    Nu ik in het middelbaar zit is dat tot nu toe toch niet meer , en daar ben ik blij om.
    Ik ben ook jullie echt dankbaar want jullie hebben me sterker gemaakt.

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Niet echt. Meer af en toe van die kutopmerkingen achter mijn rug om. Maar dat was in de 1e en de tweede. Die gastjes waren zelf allemaal onzeker als de pest en ik was altijd de loner :3

SLOAN.

Heel kort, niets ergs.

Olive

ja, na de middelbare school
    en ik heb nu mensen in mijn klas die me irriteren

Ja, over dat ik tedik was maar ik had een ziekte.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ja, nu niet meer

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Fayan schreef:
    Ja en nee (:

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Ik werd gepest maar nu niet meer.

Niet dat ik weet maw als ik ooit gepest zou zijn dan heb ik het niet door gehad.Gelukkig (:
    Wel erg voor andere mensen die gepest zijn/worden. Het is toch gewoon zielig dat mensen andere mensen pesten. Dat is toch echt zielig?

Live life limitless.

Gnome schreef:
    Niet echt. Ik werd wel eens geplaagd, maar die mensen kregen de volle laag terug haha.
    Dit, mensen weten dat ze aan mijw een hele kwaaie kunnen hebben, dus verder dan plagen gaat het niet.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Niet gepest, dat gaat te ver.
    Maar wel buitengesloten en genegeerd.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt