• Of ze een idee had voor een verhaal voor mij, maar daar komt tegenwoordig ook niets zinnigs meer uit.
    Het eerste idee: Het begon met Hans en Gerdine die aardappels telen met drie kinderen Gerrit, Pieter en Sjon, Sjon had een tumor en Peter is geestelijk gestoord en het eindigde met terroristen die in de twin towers vlogen.
    De rest is ongeveer globaal samengevat: Er word iemand vermoord, die persoon word achtervolgt door de CSI, dan komt die in Nederland, neemt die paddo's en springt van Nemo in Amsterdam af.


    Your make-up is terrible

    Klinkt... interesting, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    o.O Dat is - ehh - vernieuwend...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oooow zo'n gesprek had ik laatst ook met mijn broer. Daar kwam ook zoiets uit, het erge van alles is nog dat we het nog gewoon echt samen gaan schrijven ook. :Y)

    A mixture of Lord of the Ring, Harry Potter en Twilight met voor de rest heel veel flauwe en sarcastische humor. Maar.. je zusje is creatief, hahah (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    haha csi :'D


    Shoganai i ne~

    Hahahaha :3


    To infinity and beyond •

    Heel apart zusje heb jij, ik ben blij dat ik enigst kind ben. Mijn cavia wil een verhaal over: 'knorknorknorknorknorknorknorknorknorknorknorknor'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maar dan heb je het ook wel over Kayra he (joehoe)


    Life is hard and then we die

    Aquila schreef:
    o.O Dat is - ehh - vernieuwend...


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    OLOLOLOL. Mijn broer die wil dat ik een verhaal schrijf over hoe hij het belastingskantoor opblaast, en DAN iedereen neersteekt.

    Find the glitch.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb ze niet bedacht xD alleen die laatste, die van boer hans is bedacht door een vriend van me


    You know my name. Not my story. You heard what I've done. Not what I've been through.

    orgineel i wanna read it


    You can't not look cool with a crossbow.

    ViscaBarca schreef:
    Ik heb ze niet bedacht xD alleen die laatste, die van boer hans is bedacht door een vriend van me
    Now don't you crawl back young lady (N)


    Life is hard and then we die

    ViscaBarca schreef:
    Ik heb ze niet bedacht xD alleen die laatste, die van boer hans is bedacht door een vriend van me




    Je zou zelf een verhaal moeten schrijven, ik ben je eerste abonnee :'D

    Nou, ik bedacht vroeger verhalen over vampiers en weerwolven. Toen was ik elf :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dashing schreef:
    Hahahaha :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Omg, ik vind echt dat je dat eerste verhaal moet uitschrijven! Voor de grap ofzo! :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'